فرهنگ علوی در سطح جامعه گسترش یابد
کد خبر: 3736482
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

فرهنگ علوی در سطح جامعه گسترش یابد

گروه معارف- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: ما وسیله‌ای هستیم تا با خلوص نیت هرچه بیشتر در ترویج فرهنگ علوی در سطح جامعه گام برداریم.

فرهنگ علوی در سطح جامعه گسترش یابد

به گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت غدیربا اشاره به اینکه کار برای امیرالمومنین(ع) خستگی ناپذیر است عنوان کرد: ما وسیله ای هستیم تا با خلوص نیت هرچه بیشتر در ترویج فرهنگ علوی در سطح جامعه گام برداریم و عاملی برای شناخت عدالت و پاسدار خدا محوری و مردم مداری حضرت امیر(ع) باشیم.

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد تمام همت خود را در برنامه های بزرگداشت غدیر این سازمان در سال 97 به کار خواهد گرفت و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

ملازینلی خطاب به اعضای ستاد بزرگداشت غدیر در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد: محور قرار گرفتن حضرت علی(ع) در برنامه ها و نیت پاک مجریان آن سبب می شود شاهد رویدادهایی ارزشمند و تاثیرگذار در دهه اعیاد غدیر تا مباهله در سطح شهر یزد باشیم.

مرتضی شایق، عضو شورای شهر یزد و عضو هیئت امنای ستاد مبشر غدیر نیز با بیان اینکه در عصر امام زمان (عج) خدمت به مردم باعث افتخار مسئولان است گفت: ما خدمتگزار مردمی هستیم که در عصر کنونی در انتظار امام زمان(عج) به سر می برند.

وی با تاکید بر اینکه صفات امام علی(ع) باید در بطن زندگی مردم طنین انداز شود عنوان کرد: باید از پتانسیل های مردم و جوانان برای ترویج صفات امیرالمومنین(ع) بهره گرفت و کوشید تا این صفات و خلقیات ارزشمند و الهی در سطح جامعه و در بطن خانواده ها طنین انداز شود و رنگ و بوی خاصی به زندگی ها بخشد.

این مقام مسئول خواستار حضور پررنگ سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در سطح جامعه شد و تصریح کرد: از پتانسیل مردم استفاده کنید و تا جایی که امکان دارد به صورت مستمر در بین مردم حضور یابید و از ظرفیت های پرتوان و ارزشمند جوانان و نوجوانان فهیم یزدی در برگزاری همه رویدادها بهره گیرید.

ونوس عامری، دیگر عضو شورای شهر و هیئت امنای ستاد مبشران غدیر با بیان اینکه شهروندان یزدی نیازمند افزایش نشاط اجتماعی هستند تاکید کرد: افزایش شادی و نشاط اجتماعی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد تحقق یابد و برگزاری هدفمند جشن ها در راس برنامه های این سازمان قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: این سازمان باید بکوشد تا نشاط را در برنامه های غدیر بگنجاند و در راستای خصایل امام علی(ع) شادی را به شهروندان هدیه دهد.

محسن ابوترابی، دیگر عضو شورای شهر یزد نیز با تاکید بر اینکه آیین های بزرگداشت غدیر باید با رونق ویژه ای برگزار شود اظهار کرد: اخلاص در کار، توام با تلاش عاشقان امام علی(ع) سبب رونق ویژه برنامه های غدیر خواهد شد.

عضو شورای شهر یزد با تاکید بر اینکه برنامه های غدیر باید در فضاسازی شهری نمود یابد، خواستار تحقق مضاعف این مهم در برنامه های غدیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد شد.

یادآور می شود ستاد بزرگداشت اعیاد غدیر تا مباهله در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برنامه هایی متنوع و وسیع را تدارک دیده که با همیاری محلات، مساجد و اهالی فرهنگ و هنر قرار است در سطح شهر یزد در روزهای یاد شده اجرا شود.

انتهای پیام

captcha