امتیاز خبرگزاری ایکنا، آمیخته کردن روح جامعه با معنویت و کلام وحی است
کد خبر: 3736518
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
آقازاده:

امتیاز خبرگزاری ایکنا، آمیخته کردن روح جامعه با معنویت و کلام وحی است

گروه فرهنگی - استاندار مرکزی گفت: خبرگزاری ایکنا هم‌ردیف با دیگر رسانه‌های فعال استان در زمینه نشر اخبار فعالیت دارد، امتیاز این خبرگزاری، انعکاس اخبار قرآنی و آمیخته کردن روح جامعه با معنویت و کلام وحی است.

امتیاز خبرگزاری ایکنا، آمیخته کردن روح جامعه با معنویت و کلام وحی است

سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی، بمناسبت 17 مرداد روز خبرنگار در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: خبرگزاری ایکنا هم‌ردیف با دیگر رسانه‌های فعال استان در زمینه نشر اخبار فعالیت دارد، امتیاز این خبرگزاری، انعکاس اخبار قرآنی و آمیخته کردن روح جامعه با معنویت و کلام وحی است.

تقدیر از خدمات خبرگزاری ایکنا
وی با تقدیر از خدمات ارائه شده توسط خبرگزاری ایکنا، تصریح کرد: خبرگزاری ایکنا در طول چندسالی که فعالیت خود را آغاز کرده است، ما شاهد بهتر‌شدن و روان‌تر‌شدن اخبار حوزه قرآن کریم و دیگر زمینه‌های مرتبط برای اقشار مختلف و علاقمندان هستیم. تصور بنده این است که خدمات خبرنگاران ایکنا کم از خادمان، قاریان و همه خدمتگزاران نشر ارزش‌های فرهنگی و قرآنی نیست.

جهاددانشگاهی؛ کانون فعال انجمن‌های علمی‌پژوهشی
آقازاده هم‌چنین با تبریک فرارسیدن 16 مرداد سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی ادامه داد: جهاددانشگاهی پس از تشکیل تاکنون خدمات ارزنده‌ای را به نظام و مردم انجام داده است. در طول سه دهه که از نزدیک با جهاددانشگاهی ارتباط داشتم خدمت این مجموعه به توسعه علم، پژوهش و آموزش مهارت‌افزایی ستودنی است. امروز هم از این مجموعه می‌توان به عنوان کانون فعال و پویا در انجمن‌های علمی و پژوهشی یاد کرد.
استاندار مرکزی تأکید کرد: بسیاری از دانشجویان، برخی کارهای علمی خود را مدیون خدمات جهاددانشگاهی هستند. جهاددانشگاهی همانگونه که امام راحل فرمان شروع فعالیت واحددانشگاهی را صادر فرمودند از سال 59 تاکنون هنوز هم به عنوان جهادگری عظیم در عرصه علم و دانش به ویژه در حوزه دانشگاه‌ها و جوانان فعال است.

جهاددانشگاهی در حوزه علوم دینی و انسانی وارد شود
آقازاده اظهار کرد: خیلی از مراکز پژوهشی و آموزشی می‌توانند از فعالیت‌های جهاددانشگاهی تأسی کنند، توصیه می‌کنم جهاددانشگاهی در عرصه دانشگاه و حوزه علمیه وارد عمل شود، این مجموعه می‌تواند در رشته‌های مرتبط با علوم دینی، انسانی و نوین روز وارد میدان شده و خدمات ارزنده‌ای انجام دهد.
این مقام مسئول در پایان گفت: جهاددانشگاهی کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذارده است، اما فعالیت‌ها نباید به همین‌جا محدود شود، زمینه برای اقدامات برزمین مانده بسیار است، دستگاه‌ها و مردم می‌توانند خودشان را با جهاددانشگاهی تطبیق دهند.
انتهای پیام

captcha