به حساب مؤمنان چگونه رسیدگی می‌شود؟
کد خبر: 3736545
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به حساب مؤمنان چگونه رسیدگی می‌شود؟

گروه شبکه‌های اجتماعی ــ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان با اشاره به نحوه حسابرسی مومنان بیان کرد: مدت زمان حسابرسی برای مومنان به فرموده پیامبر(ص) کمتر از مدت نماز عصر است و این حساب نیز اصطلاحا «حساب یسیر» و آسان است.

به گزارش ایکنا؛ در کانال تلگرامی حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان فایل تصویری کوتاهی با این موضوع که در قیامت به حساب اهل ایمان چگونه و در چه مدتی رسیدگی می‌شود منتشر شده که در متن آن را می‌خوانید؛
برای اهل ایمان حساب یسیر در قرآن مجید مطرح شده است، یک پرونده‌ رسی بسیار آسان، یسیر یعنی پرونده انسان را از ابتدای تکلیف تا روز مرگش به آسان‌ترین صورت رسیدگی می‌کنند، چقدر طول می‌کشد این رسیدگی؟ پیامبر(ص) می‌فرماید کمتر از زمان نماز عصر، بیشتر طول نمی‌کشد.

چطور طول نمی‌کشد؟ برای این که علم پروردگار چیره به پرونده ما است، خداوند که نمی‌خواهد پرونده ما که خود ما هستیم ورق بزند، مته به خشخاش بگذارد، این صفحه را ببیند تمام کند و بعد آن صفحه را ببیند، اینها کار ما است، علم پروردگار علم محیط است «إِنَّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ مُحِيطٌ»، یعنی همین الآن شما این عالم را با کل موجوداتش در نظر بگیرید، پیش پروردگار حاضر است.

انتهای پیام

captcha