برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در اردبیل
کد خبر: 3736565
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در اردبیل

گروه اجتماعی - رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: آئین گرامیداشت «روز خبرنگار» و تجلیل از خبرنگاران و فعالان مطبوعات استان اردبیل ۱۷ مرداد به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت «روز خبرنگار» ۱۷ مرداد برگزار می‌شود
به گزارش ایکنا از اردبیل، هادی صباغی، رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل، روزگذشته ۱۵ مرداد ماه در جمع خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار و رونمایی از پوستر همایش روز خبرنگار گفت: آئین گرامیداشت «روز خبرنگار» و تجلیل از خبرنگاران و فعالان مطبوعات استان اردبیل ۱۷ مرداد در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار می‌شود.
وی، اظهار کرد: برای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های روز خبرنگار ستاد بزرگداشت با مشارکت نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف تشکیل شد تا از زحمات خبرنگاران استان به خوبی و شایسته تجلیل و تقدیر شود.
صباغی با اشاره به اینکه شهدا چراغ راه هدایت جامعه هستند، افزود: این مراسم به مناسبت یادبود شهید خبرنگار محمود صارمی و روزنامه نگاران فقید اردبیل برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم همراه با اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان و تجلیل از برگزیدگان این دوره خواهد بود.
رئیس خانه مطبوعات استان، ادامه داد: مسابقه‌های ورزشی مختلف ویژه خبرنگاران در طول سال جاری برگزار شد که برترین‌های نیز در این مراسم تجلیل خواهند شد.
پایان پیام

captcha