رسالت جهاد دانشگاهی تربیت نیروهای متعهد در تحقق اهداف انقلاب است
کد خبر: 3736619
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

رسالت جهاد دانشگاهی تربیت نیروهای متعهد در تحقق اهداف انقلاب است

گروه اجتماعی- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل گفت: رسالت جهاد دانشگاهی استفاده از نیروهای متعهد در راه تحقق اهداف انقلاب است، به طوری که می‌تواند با ارائه آموزش‌های کاربردی، کمک به کارآفرینی و اشتغال و همچنین اقتصاد دانش‌بنیان از جوانان مستعد و انقلابی در این مسیر بهره ببرد.

رسالت جهاد دانشگاهی استفاده از نیروهای متعهد در تحقق اهداف انقلاب است

حجت‌الاسلام محسن عارفی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای فعال، ارزشی و انقلابی است که مورد عنایت و رضایت رهبر معظم انقلاب نیز قرار دارد.
وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف اعم از پژوهش، آموزش، اشتغال و رسانه فعالیت می‌کند که عملکرد آن در این سال‌ها نشان می‌دهد همواره به دنبال این بوده تا باری از دوش کشور بردارد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل بیان کرد: همان‌طور که از نام این نهاد انقلابی برمی‌آید، کار آن « جهادی» است و در فعالیت‌های آن، این روحیه و تفکر جهادی مشاهده می‌شود.
وی افزود: با توجه به اهمیت مسأله اقتصاد و تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی از یک سو و ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی از سوی دیگر، این نهاد علمی و جهادی می‌تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مؤثر باشد.
عارفی اظهار کرد: رسالت جهاد دانشگاهی استفاده از نیروهای متعهد در راه تحقق اهداف انقلاب است، به طوری که می‌تواند با ارائه آموزش‌های کاربردی، کمک به کارآفرینی و اشتغال و همچنین اقتصاد دانش‌بنیان از جوانان مستعد و انقلابی در این مسیر بهره ببرد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی بیان کرد: این نهاد در زمینه فرهنگی نیز ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند با کمک دو خبرگزاری مطرح کشوری، ایکنا و ایسنا، به نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، مدیریت مصرف و سایر مسائل ارزشی و حیاتی روز کمک کند.

انتهای پیام

captcha