جهاددانشگاهی با رویکرد فرهنگی تاثیر مثبتی از خود به جا گذاشته است
کد خبر: 3736641
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

جهاددانشگاهی با رویکرد فرهنگی تاثیر مثبتی از خود به جا گذاشته است

گروه اجتماعی - عضو هیئت رئیسه اتاق ایران گفت: جهاددانشگاهی نهادی انقلابی است که با رویکرد فرهنگی تأسیس و در عرصه پژوهش و آموزش، تأثیرات مثبتی را از خود بر جای گذاشته است.

جهاددانشگاهی با رویکرد فرهنگی تاثیر مثبتی از خود به جا گذاشته استحسین پیرموذن در گفت و گو با ایکنا گفت: یکی از عوامل موفقیت این نهاد انقلابی در دستیابی به اهداف خود، حضور متعهدانه و پشتیبانی وفادارانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
پیرموذن با اشاره به نقش ساختار منعطف جهاددانشگاهی در رفع نیا‌های کشور به هنگام فشار اقتصادی دشمن اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک مرکز تحقیقاتی و علمی با استفاده از نظرات دانشگاهیان، فعالان بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی نقش مهمی در شناسایی راهکار‌های تحقق شعار سال دارد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنعت و معدن و کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: در شرایط فعلی و طرح مجدد تحریم‌ها، باید به پتاسیل و توانمندی‌های درونی بیشتر توجه شود که در این راستا جهاددانشگاهی می‌تواند با تکیه بر توانایی‌ها و خودباوری خود تمامی فشار‌های اقتصادی دشمن را رفع و تهدید‌ات را به فرصت تبدیل کند.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در تمامی حوزه‌ها وظیفه‌اش را به خوبی انجام می‌دهد خاطرنشان کرد: این نهاد با تقویت پروژه‌های پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند در رونق اقتصاد، تولید محصولات و صادرات آن مؤثر باشد.
پیرموذن اضافه کرد: جهاددانشگاهی با تکمیل زنجیره دانشگاه با صنعت، کشاورزی و توریسم که امروزه در دنیا جزء امور بسیار حائز اهمیت است ورود پیدا کند و گام‌های مؤثری در خصوص آن‌ها بردارد.
وی با اشاره به مشکلات استان در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی و همچنین جذب سرمایه‌گذار اظهار کرد: انتظار می‌رود جهاددانشگاهی با ارائه راهکار‌های لازم در تحولات بخش‌های کشاورزی، صنعتی و اقتصادی استان، مسیر‌های تازه‌ای را پیش روی توسعه استان باز کرده و دغدغه‌های استان را کاهش دهد.

captcha