پتانسیل جهاددانشگاهی در حل مشکلات راهبردی کشور منحصر به فرد است
کد خبر: 3736718
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

پتانسیل جهاددانشگاهی در حل مشکلات راهبردی کشور منحصر به فرد است

گروه اجتماعی - رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم بر لزوم حل مشکلات کشور با استفاده از ظرفیت‎ نهاد جهاددانشگاهی تاکید کرد.

پتانسیل جهاددانشگاهی در حل مشکلات راهبردی کشور منحصر به فرد است

محمدحسن نادری در گفت وگو با ایکنا از قم با اشاره به رسالت و هدف از تاسیس جهاد دانشگاهی در کشور گفت: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای معتمد و مورد توجه انقلاب اسلامی بود که با هدف حرکت جهادی در دانشگاه های کشور راه اندازی شد که در طول سالیان گذشته منشا خدمات و برکات بسیاری برای جامعه دانشگاهی و کشور عزیزمان بوده است.
وی افزود: تشکیل هسته های علمی در دانشگاه ها و تدوین سرفصل ها و به روز رسانی متون دروس دانشگاهی متناسب با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی از دیگر خدمات جهاد دانشگاهی در آموزش عالی کشور بود که این خدمات همچنان استمرار دارد.
نادری با اشاره به ظرفیت های بسیار جهاد دانشگاهی بیان کرد: جهاد دانشگاهی نهاد ریشه‎دار در انقلاب اسلامی و پیشرو در حرکت های مورد نیاز در سطح دانشگاه ها بوده است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم گفت: جهاددانشگاهی در حوزه مطالعات اقتصادی و تدوین راهبردهای عمیق برای حل مشکلات اقتصادی کشور پتانسیل های بسیاری دارد که از این ظرفیت به طور کامل استفاده نشده است.
وی اظهارکرد: در این راستا جهاد دانشگاهی می‎تواند با بومی سازی و اسلامی‎سازی الگوهای موفق پیشرفت در جهان از تصمیمات بدون پشتوانه علمی و شتابزده در فضای اقتصادی کشور جلوگیری نماید و مدل‎های پیشرفت های اقتصادی را بر اساس آموزه‎های اسلام بومی سازی کند.
انتهای پیام

captcha