حضور رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در ایکنا
کد خبر: 3736734
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

حضور رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در ایکنا

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری ایکنا از تلاش این خبرگزاری در عرصه توسعه و ترویج مباحث قرآنی تجلیل کرد.

حضور رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در ایکنا

به گزارش ایکنا از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین محمد صادق یوسفی مقدم رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم امروز 16 مردادماه همزمان با روز گرامی داشت جهاددانشگاهی و در آستان روز خبرنگار در خبرگزاری ایکنا حضور یافت.
وی ضمن حضور در خبرگزاری ایکنا و آشنایی با بخش‎ها و فعالیت‎های این خبرگزاری و همچنین ستادجهاددانشگاهی واحد استان قم در جریان فعالیت های این خبرگزاری قرآنی قرار گرفت.
وی در این دیدار با بیان اینکه گستره فعالیت این خبرگزاری امروز در سطح ملی متوقف نیست و گستره بین‌المللی و جهانی دارد عنوان کرد: زبان‌های گوناگون این خبرگزاری و انتشار خبر به این زبان‌ها جای این خبرگزاری را در سراسر جهان اسلام باز کرده است.
یوسفی مقدم با تاکید بر اینکه فعالیت‌های ایکنا خیلی ارزشمند و اتکاء کارهای قرآنی است تصریح کرد: خبرها و موضوعات قرآنی به ویژه در صفحه نخست خبرگزاری باید بر موضوعات غیرقرآنی غلبه داشته باشد و سبک و سیاق قرآنی، حفظ شود.
انتهای پیام

captcha