اجرای طرح آموزش عمومی قرآن در روستاهای «مشراگه» رامشیر
کد خبر: 3736736
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

اجرای طرح آموزش عمومی قرآن در روستاهای «مشراگه» رامشیر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ بخشدار شهر مشراگه شهرستان رامشیر از اجرای طرح آموزش عمومی قرآن با همکاری دهیاران در روستاهای این شهر خبر داد.

اجرای طرح آموزش عمومی قرآن در روستاهای «مشراگه» رامشیر

عباس سبحانی‌نسب، بخشدار شهر مشراگه شهرستان رامشیر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان،‌ از اجرای طرح آموزش  قرآن در سراسر روستاهای این شهر خبر داد و گفت: هفته گذشته نشستی با حضور دهیاران، اعضای شورای شهر مشراگه و متولیان ادارات ارشاد و تبلیغات اسلامی شهرستان رامشیر برگزار شد و بر راه‌اندازی کلاس‌های قرآنی برای عموم مردم تأکید شد.

وی گفت: برنامه این است که گروهی از مربیان قرآنی و روحانیون برنامه‌های آموزشی برای تمامی سنین در سطح این روستاها اجرا کنند. در طول سال این برنامه در سطح سی روستای بخش مشراگه از هفته جاری آغاز می‌شود.

سبحانی‌نسب درباره هدف اجرای این طرح نیز بیان کرد: با توجه به فقر دانش ما درباره قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) و کمبود آموزش در این بخش، این طرح اجرا می‌شود و اعتقاد دارم هر چقدر بیشتر در زمینه فرهنگ اسلام کار کنیم کمتر شاهد آسیب‌هایی مثل طلاق و نزاع و ... خواهیم بود و چه فرهنگی غنی تر از قرآن می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند.

بخشدار مشراگه گفت: دهیاران روستاهای مشراگه موظف شده‌اند برای راه‌اندازی این طرح  قرآنی در روستای خود افراد متخصص و قرآنی شهرستان را شناسایی و از ظرفیت آنها برای برگزاری این کلاس‌ها برای نوجوانان و برگزاری محافل قرآنی استفاده کنند.

انتهای پیام

captcha