خبرنگاران وجدان بيدار، چشم بينا و زبان حقيقت‌جوی جامعه هستند
کد خبر: 3736743
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

خبرنگاران وجدان بيدار، چشم بينا و زبان حقيقت‌جوی جامعه هستند

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار قم طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران را وجدان بيدار، چشم بينا و زبان حقيقت جوی جامعه عنوان کرد.

خبرنگاران وجدان بيدار، چشم بينا و زبان حقيقت جوی جامعه هستند
به گزارش ایکنا از قم، پیام استاندار قم به مناسبت 17مرداد روز خبرنگار به شرح زیر است:

بسمه تعالي
فرارسيدن روز مهم خبرنگار را به همه تلاش گران عرصه اطلاع رساني و خبر تبريك عرض مي نمايم.
 بدون شك نقش كليدي و تأثيرگذار رسانه در دنياي امروز بر كسي پوشيده نيست و  بر خورداري از قدرت بالاي اثرگذاري در اجتماع و شكل دهي به افكار عمومي، امروزه رسانه ها را به يكي از اركان اصلي توسعه يافتگي جوامع تبديل كرده است. 
در اين بين عنصر حياتي و مهم رسانه را، خبرنگاران تشكيل مي دهند. كساني كه با انتخاب حرفه سخت اما داراي جايگاه و شأنيت ارزشمند خبرنگاري و به عنوان وجدان بيدار، چشم بينا و زبان حقيقت جوي جامعه، وارد عرصه مقدس قلم و روشنگري شده و با توليد و انعكاس به موقع اخبار، پيام رساني صادقانه و نقد منصفانه، موجبات تعالي فكري و فرهنگي جامعه را فراهم مي كنند.
 در شرايط حساس فعلي كشور، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در  اميدآفريني، ايجاد فضاي شور و نشاط، تقويت انسجام و همگرايي ملي  و سوق دادن افكار عمومي به سمت مسائل و ارزش‌های قالب، به ويژه موضوع حمايت از كالاي ايراني يك نقش تأثیرگذار و  تعيين كننده بوده و قلم هاي صادق، دلسوز و مسؤليت پذير بايد در خدمت پيشرفت كشور و حل مشكلات مردم قرار گيرد.
ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر خبر و رسانه به ويژه خبرنگار شهيد محمود صارمي، مجدداً فرارسيدن هفدهم مرداد روز خبرنگار' را به عموم فعالان اين عرصه در كشور، خصوصاً خبرنگاران و جامعه خبري پرتلاش استان قم، صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و توفيقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام

captcha