دولت زیر ذره‌بین مجلس برای درمان تنگناهای اقتصادی
کد خبر: 3736748
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

دولت زیر ذره‌بین مجلس برای درمان تنگناهای اقتصادی

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سمت‌وسوی مجلس به سمت پاسخگویی دولت به نمایندگان ملت رفته تا هر چه زودتر دولت با معرفی و شناسایی کارشناسان اقتصادی توانمند بتواند در مقابل دغدغه‌های مردم پاسخگو و برای درمان تنگناهای فراروی مردم تلاش بیشتری داشته باشد.

دولت زیر ذره‌بین مجلس برای درمان تنگناهای اقتصادی

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از قزوین اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به این نتیجه رسیده است که تیم اقتصادی دولت نتوانسته برنامه‌ریزی لازم را برای تغییر وضعیت موجود اقتصادی به وضعیتی مناسب و قابل‌قبول‌تر رهنمون سازد.
وی افزود: همین امر موجب شده تا توان مردم برای اداره زندگی خود به شدت کاهش یافته و این وضعیت که مردم در اضطراب و نگرانی برای یک زندگی عادی باشند برازنده ملت و مردم نیست.
طاهرخانی تصریح کرد: در این شرایط حساس نمایندگان مجلس که موکلان مردم و منعکس‌کننده درخواست‌های عموم ملت هستند بارها تذکرات لازم را به دولتمردان داده‌اند تا برنامه‌های دولت را برای بهبود وضعیت مردم دریابند.
وی ادامه داد: اگر یک تیم اقتصادی مدیر و مدبر در رأس کار بود باید پیش‌ازاین چنین وضعیتی را پیش‌بینی می‌کرد چرا که از قدیم‌الایام تهدیدها و تحریم‌های دشمنان به‌ویژه آمریکا وجود دارد و نظیر چنین ظلمی که آمریکا در حق همه ملت‌ها به‌ویژه ایران اسلامی می‌کند قابل پیش‌بینی بود.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند، گفت: در ایجاد وضعیت کنونی کوتاهی‌هایی از سو دولت صورت گرفته که قابل‌اغماض نیست و نمره اقتصادی دولت در این خصوص ضعیف و حتی قابل نمره‌گذاری نیست.
وی خاطرنشان کرد: سمت‌وسوی مجلس شورای اسلامی به سمت پاسخگویی دولت به نمایندگان ملت رفته تا هر چه زودتر دولت با معرفی و شناسایی کارشناسان اقتصادی توانمند بتواند در مقابل دغدغه‌های مردم پاسخگو و برای درمان تنگناهای فراروی مردم تلاش بیشتری داشته باشد.
طاهرخانی در پایان یادآور شد: مردم ما صاحب این ملک و سرزمین و انقلاب هستند لذا نباید درگیر دغدغه‌ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی باشند.

انتهای پیام

captcha