پاسخ به نیازهای آموزشی دانشجویان؛ هدف ضیافت اندیشه دانشجویی
کد خبر: 3736909
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

پاسخ به نیازهای آموزشی دانشجویان؛ هدف ضیافت اندیشه دانشجویی

گروه معارف- مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: هدف از طرح ضیافت اندیشه دانشجویی پاسخ متناسب به نیازهای آموزشی دانشجویان است.

 پاسخ به نیازهای آموزشی دانشجویان؛ هدف ضیافت اندیشه دانشجویی

حجت‌الاسلام جلیل جلیلی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: هدف از طرح ضیافت اندیشه دانشجویی پاسخ متناسب به نیازهای آموزشی دانشجویان است، چرا که در ترم تابستان دروس معارف ارائه نمی شود و به لحاظ آیین نامه و مقررات دروس معارف ارائه آنها به شکل خود خوان ممنوع است.
وی افزود: طرح ضیافت فرصتی است تا دانشجویان علاقه مند از طریق آن بتوانند تا 4 واحد درسی از دروس عمومی معارف خود را در ترم تابستان بگذرانند.
وی از برپایی برنامههای فرهنگی در این طرح گفت و خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامههای آموزشی برنامه های فرهنگی نیز برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام جلیلی، با اشاره به برنامه‌های فرهنگی برای حاضران در طرح ضیافت اندیشه دانشجویی ادامه داد: ارائه بسته فرهنگی، جلسات فرهنگی با موضوع های مورد نیاز روز با حضور اساتید حوزه و دانشگاه مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب خاطرات سفیر برای خواهران و کتاب سلام بر ابراهیم برای برادران از این برنامه هاست.
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، دیدار و تکریم خانواده محترم شهد و برگزاری اردوی فرهنگی و تفریحی مشکین شهر ا ز دیگر برنامه های این طرح است.
انتهای پیام

captcha