‌اپلیکیشن‌های ویژه روز دحو‌الارض+ دانلود
کد خبر: 3736941
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

‌اپلیکیشن‌های ویژه روز دحو‌الارض+ دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ اپلیکیشن‌هایی را معرفی خواهیم کرد که مرتبط با این روز است و اعمل و دعاهای آن را معرفی خواهد کرد

‌اپلیکیشن‌های ویژه روز دحو‌الارض+ دانلود

به گزارش ایکنا؛ «دحوالارض» مطابق با بیست و پنجم ماه ذی‌القعده، روزی است که خداوند با نظر به کره زمین، به جهان خاکی حیات بخشید، از این روز، بخش‌هایی از کره زمین، که سراسر از آب بود، شروع به خشک‌شدن کرد تا کم کم به شکل یک چهارم خشکی‌های امروزی درآمد.

از امیرالمومنین(ع) روایت شده است که فرمودند: «نخستین رحمتی که از آسمان به زمین نازل شد، در بیست وپنج ذی القعده بود. به‌نظر برخی از مفسران، آیه 30 سوره نازعات «وَالْأَرْضَ بَعْدَ ذَلِكَ دَحَاهَا»، به همین واقعه اشاره دارد، گذشته از واقعه دحوالارض، رویدادهای دیگری نیز در این روز رخ داده‌اند که اهمیت آن را دو چندان کرده است.

شب و روز دحوالارض خواص بسیاری دارد به طوری که بسیاری تلاش می‌کنند تا اعمال این روز را به‌جا آورند؛ در ادامه اپلیکیشن‌هایی را معرفی خواهیم کرد که مرتبط با این روز است و اعمل و دعاهای آن را معرفی خواهد کرد. با کلیک بر روی هر عکس می‌توانید این برنامه‌ها را دریافت کنید. در اولین برنامه شما می‌توانید دعای کامل به همراه صوت و ترجمه فارسی این دعای زیبا را یکجا در گوشی خود داشته باشید.

https://s.cafebazaar.ir/1/icons/com.kianoreeves10.doadahvolarz_512x512.png

در برنامه بعدی زیارات و سوره‌‌های توصیه شده به جهت قرائت در این رو خدمت علاقه‌مندان برنامه‌های مذهبی ارائه شده است.

https://s.cafebazaar.ir/1/icons/com.appasan.ziyaratdahv_512x512.png

در برنامه بعدی سوالاتی پیرامون اینکه دحوالارض چه روزی است؟ علت قداست این روز چیست؟ در این روز چه وقایعی اتفاق افتاده است؟ و اعمال و آداب این روز چیست؟ پاسخ داده شده است که می‌توانید با کلیک ر روی عکس زیر آن را دریافت کنید.

https://s.cafebazaar.ir/1/icons/ir.rayan.dahvolarz_512x512.png

انتهای پیام

captcha