هيئت انصارالمهدی(عج) نسيم شهر؛ میزبان محبان ولایت
کد خبر: 3737004
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

هيئت انصارالمهدی(عج) نسيم شهر؛ میزبان محبان ولایت

کانون خبرنگاران نبأ_ هيئت انصارالمهدی(عج) نسيم شهر وابسته به اداره تبليغات اسلامی بهارستان، مراسم هفتگی خود را برگزار کرد.

هيئت انصارالمهدی(عج) نسيم شهر؛ میزبان محبان ولایت

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم هفتگی هيئت انصارالمهدی(عج) نسيم شهر وابسته به اداره تبليغات اسلامی بهارستان با حضور اعضای اين هيئت و دلدادگان اهل بيت(ع)، 16 مرداد جاری برگزار‌شد.
در اين مراسم، پس از تلاوت قرآت کريم و قرائت زيارت عاشورا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عليپور، از مبلغين منطقه، با بیان احکام شرعی و با اشاره به اهمیت و جایگاه دحوالارض، ابراز کرد: این روز، از با فضلیت‌ترین روزهای سال و روزهای پر برکت خدا برای بندگان سالک الی الله است و توبه، استغفار، عبادت و شب زنده‌داری از اعمالی است که در شب دحو الارض سفارش و تأکید بسیاری برای انجام دادن آن‌ها شده است.
در ادامه مداحان و ذاکرين اهل بيت(ع) از جمله جوهری، سیفی، محمدی، مقدم و خليلی به ذکر مصيبت در رثای حضرت ابوالفضل(ع) پرداختند و از شرکت‌کنندگان نيز پذيرايی به عمل آمد.
اين مسئول، تصريح کرد: اين هيئت هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت 21 در جنوب غرب تهران جاده ساوه نسيم شهر، خيابان 14متری شهيد چمران، انتهای کوچه جامی، پلاک 117 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طريق کانال اين هيئت به آدرس ansarolmahdi2@ برای اطلاع از مراسم‌ها مراجعه کنند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha