کارآمدی نظام اداری موجب نشاط جامعه می‌شود/ الگوبرداری مسئولان از مکارم اخلاقی پیامبر(ص)
کد خبر: 3737011
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
عبدالکریم گراوند:

کارآمدی نظام اداری موجب نشاط جامعه می‌شود/ الگوبرداری مسئولان از مکارم اخلاقی پیامبر(ص)

کانون خبرنگاران نبأ ــ استاندار بوشهر با تأکید بر اینکه ما در حوزه اشتغال و مهار تورم نیاز به تلاش، همدلی و حرکت جهادی داریم، گفت: کارآمدی نظام اداری موجب نشاط و شادابی جامعه می‌شود و روابط عمومی ادارات در تعامل و ارتباط بیشتر با خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات کوتاهی نکنند.

کارآمدی نظام اداری موجب نشاط و شادابی جامعه می‌شود/ الگوبرداری مسئولان از سبک مکارم اخلاقی پیامبر اسلام (ص)

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ عبدالکریم گراوند، نماینده عالی دولت در استان بوشهر، 17 مردادماه در آئین بزرگداشت روز خبرنگار که در محل سالن اجتماعات کوثر استانداری بوشهر برگزار شد، کار خبرنگاری را جزء مشاغل سخت جامعه خواند و اظهار کرد: هر نقد منصفانه باید در راستای تدبیر و حل مشکلات باشد و رسانه‌ها باید کم و کاست جامعه را بیان کنند و آنچه رسالت یک رسانه است بیان واقعیات است و باید مراقبت کنید که از رسالت خود در جامعه فاصله نگیرید.

الگوبرداری مسئولان از سبک مکارم اخلاقی پیامبر اسلام(ص)

استاندار بوشهر در ادامه افزود: جامعه نیاز به رعایت تکریم اخلاقی دارد و همه مسئولان و مردم جامعه باید از سبک مکارم اخلاقی پیامبر اسلام(ص) الگوبرداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه ما در حوزه اشتغال و مهار تورم نیاز به تلاش، همدلی و حرکت جهادی داریم، بیان کرد: مسئولان در راستای خدمت‌رسانی به جامعه امید مردم بوده‌اند و همه باید توجه کنیم که ریشه امید مردم را نزنیم و لذا نقش علمی و تحلیلی رسانه در این رابطه ویژه است.

کارآمدی نظام اداری موجب نشاط و شادابی جامعه می‌شود

نماینده عالی دولت در استان بوشهر در پایان با بیان اینکه کارآمدی نظام اداری موجب نشاط و شادابی جامعه می‌شود، گفت: روابط عمومی ادارات در تعامل و ارتباط بیشتر با خبرنگاران رسانه‌ها و مطبوعات کوتاهی نکنند.

حامد فکوری

انتهای پیام

captcha