تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد
کد خبر: 3737015
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد

گروه اجتماعی ـ رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم‌اکنون چهار شرکت‌ دانش‌بنیان در استان داریم که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال با شناسایی نخبگان علاقه‌مند، تعداد این شرکت‌ها را افزایش دهیم.

تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حمدالله اکوانی، رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 17 مردادماه در آیین تکریم و الگوسازی از سرآمدان استان، اظهار کرد: تکریم و الگوسازی بخشی از وظایف بنیاد نخبگان به منظور فرهنگ‌سازی و حمایت از نخبگان و سرآمدان استان است.
وی افزود: این برنامه نخستین مراسم تکریم و الگوسازی است که بنیاد نخبگان در استان برگزار می‌کند و تلاش می‌کنیم این برنامه‌ها استمرار داشته باشد.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: استان ما ظرفیت‌های انسانی و نیروهای توانمند زیادی دارد که امیدوارم بتوانیم مراسمی در خور شأن این سرآمدان استان برگزار کنیم.
اکوانی به اولویت‌های بنیاد نخبگان استان اشاره و عنوان کرد: شناسایی نخبگانی که علاقه‌مند به راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان باشند از مهم‌ترین این اولویت‌هاست.
وی بیان کرد: هم‌اکنون چهار شرکت دانش بنیان در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که امیدواریم تا پایان سال تعداد این شرکت‌های دانش‌بنیان افزایش یابد.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی جوایز علمی با نام مشاهیر و صنعتگران استان را از دیگر برنامه‌های بنیاد نخبگان برشمرد و ابراز کرد: بر این اساس، اولین جایزه را به نام جایزه علمی و پژوهشی زردبند راه‌اندازی می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha