دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی گره از مشکلات باز کنند
کد خبر: 3737035
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
آمنه لطفیان سرگزی:

دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی گره از مشکلات باز کنند

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر کانون فرهنگی تبلیغی شهید آیت‌الله محمدعلی لطفیان سرگزی گفت: دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی گره از مشکلات مردم باز کنند. آنچه امروز مشکلات اقتصادی را تشدید کرده ثمره بی‌توجهی‌ها به اقتصاد مقاومتی و سهل‌انگاری و تعلل در برخورد با مفسدان اقتصادی است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفتمان دینی «راهکارهای بهره‌گیری از اندیشه نو و ریشه‌دار الهی از منظر صحیفه سجادیه» با حضور جمعی از بانوان حوزوی و دانشگاهی، 16 مردادماه در شبستان حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
آمنه لطفیان سرگزی، مدیر کانون فرهنگی تبلیغی شهید آیت‌الله محمدعلی لطفیان سرگزی در ابتدای این جلسه با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، گفت: دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی گره از مشکلات مردم باز کنند. آنچه امروز مشکلات اقتصادی را تشدید کرده ثمره بی‌توجهی‌ها به اقتصاد مقاومتی و سهل‌انگاری و تعلل در برخورد با مفسدان اقتصادی است.
وی با شرح فرازهایی از دعاهای صحیفه سجادیه، ادامه داد: مردم حق مطالبه برای حل مشكلات‌شان را دارند اما باید به این موضوع توجه داشت که بدون انسجام داخلى و اتحاد همه گروه‌ها، مشكلات حل نمى‌شود.
مدیر کانون فرهنگی تبلیغی شهید آیت‌الله محمدعلی لطفیان سرگزی اظهار کرد: آن‌هایی كه از خارج مردم را به آشوب دعوت مى‌كنند، دشمنان قسم خورده ملت ايران و تشنه خون ما هستند؛ هرگز نبايد به شيطنت‌هاى آن‌ها توجه كرد. مردم، خدمتگزاران خود را در مقابله با زورگویی‌های استکبار جهانی تنها نخواهند گذاشت و این بار نیز نظام اسلامی با وحدت مسئولان و ملت بزرگ ایران با اقتدار از این گردنه سخت به سلامت گذر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه یکی از بهترین راهکارهای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه آشنا کردن جوانان با الگوهای برجسته اخلاقی و چهره‌های درخشان همچون آیت‌الله سیدجواد حسینی تبریزی خامنه‌ای است، اظهار کرد: معارف نهج‌البلاغه و مفاهیم صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه آیینه‌ای است که در آن می‌توان مسیر واقعی را پیدا کرد و چگونه زیستن را فرا گرفت.
کارشناس ارشد حوزه علمیه خواهران جامعة‌الزهرا(س) قم با اشاره به اینکه اعتماد به جوانان، كليد حل مشكلات كشور است؛ گفت: مجموع آحاد ملت و كشور مأموريت دارند انقلاب‌شان را حفظ كنند؛ اين وظيفه مهم ما است؛ اما جوان موتور حركت است. امروز جوانان پيشگام و پيشران حركت انقلاب به سمت اهداف و آرمان‏‌ها به‏‌حساب مى‏‌آيند.
مدرس مرکز تخصصی نماز کشور صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه را به مثابه یک نقشه راه دانست و گفت: ایران نسبت به جهان اسلام حکم تنگه احد را دارد که اگر در حفظ آن کوشا نباشیم همه مسلمانان آسیب می‌بینند.
محمود لطفیان
انتهای پیام

captcha