خبرنگاران؛ پل ارتباطی مردم با مسئولان/ اصحاب رسانه اميددهنده باشند
کد خبر: 3737050
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
سيد‌محمد‌رضا هاشمی:

خبرنگاران؛ پل ارتباطی مردم با مسئولان/ اصحاب رسانه اميددهنده باشند

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار قم در اولين جشنواره مطبوعات استان قم با بيان اينكه خبرنگاران پل ارتباطی بين مردم و مسئولان هستند، گفت: اصحاب رسانه اميد مردم را حفظ كنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سيد‌محمد‌رضا هاشمی، معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار قم در اولين جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری استان قم كه همزمان با روز خبرنگار و با حضور معاون مطبوعاتی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مديران استان و اهالی قلم و رسانه در تالار مركزی شهر قم برگزار شد طی سخنانی به تبيين اهميت و جايگاه‌ خبر و رسانه پرداخت.
وی با تبريک روز خبرنگار و گرامیداشت ياد و خاطره شهيد محمود صارمی، از‌ خبرنگاران به‌عنوان ديده‌بان نظام اسلامی ياد كرد و گفت: خبرنگاران با‌ قلم‌های پاک و با صداقت خود در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم گام بر‌می‌دارند.
معاون استاندار قم با بيان اينكه خبرنگاران پل ارتباطی بين مردم و‌ مسئولان هستند، از زحمات و تلاش‌های اين قشر در زمينه اطلاع‌رسانی و‌ انعكاس رويدادهای خبری استان قم و نيز خدمات دولت قدردانی كرد.
هاشمی با اشاره به اهميت و جايگاه خبر و خبرنگاری در جامعه، تصريح كرد:‌ دستاوردهای نظام و خدمات و تلاش‌های دولت‌ها، ‌همواره با تلاش و پشتکار‌ اصحاب رسانه منعکس شده است.
وی انتقادات سازنده رسانه‌ها از مسؤلان را مورد تأكيد قرار داد و افزود:‌ داشتن جامعه‌ای آگاه، سالم و پويا، نيازمند نقد دلسوزانه و ‌منصفانه است.
معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار قم همچنين نقش مهم رسانه‌ها در‌ شرايط كنونی كشور را يادآور شد و گفت: در ‌شرايطی كه دشمنان كمر به‌ نااميدی بسته‌اند می‌طلبد كه خبرنگاران و اصحاب رسانه با همت و تلاش خود‌ اميد را در دل مردم زنده نگه دارند.
سیدمحمدمهدی مؤذن
انتهای پیام

captcha