مهمترین رسالت رسانه، ایجاد امید در جامعه است
کد خبر: 3737064
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

مهمترین رسالت رسانه، ایجاد امید در جامعه است

گروه اجتماعی- معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رسانه امروزه دارای قدرت بسیاری است؛ قلم خبرنگار می‌تواند تغییرات و تحولات بزرگی ایجاد کند که در درجه اول، مهمترین رسالت رسانه متعهد، ایجاد امید در جامعه است.

مهمترین رسالت رسانه، ایجاد امید در جامعه است

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، محمد هادی مرعشی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار، امروز 17 مردادماه به‌مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار، در جمع اصحاب رسانه استان گفت: وضعیت کشور به گونه‌ای است که بیش از پیش، نیازمند آن هستیم که همه در کنار یکدیگر قرار بگیریم و روحیه نشاط را به جامعه القاء کنیم.
وی ادامه داد: رسانه امروزه دارای قدرت بسیاری است؛ قلم خبرنگار می‌تواند تغییرات و تحولات بزرگی ایجاد کند که در درجه اول، مهمترین رسالت رسانه متعهد، ایجاد امید در جامعه است.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار بیان کرد: در روزهای اخیر، متأسفانه برخی رسانه‌هایی که کارشان سیاه ‌نمایی و مخدوش کردن چهره نظام و انقلاب است، تصاویری از سیستان منتشر کرده بودند که اصلا مربوط به این منطقه نبود و مردم را آزرده خاطر ساخته بود.
وی افزود: در مقابل هجمه رسانه‌های معاند که می‌خواهند تصویری نادرست و سیاه از کشورمان اشاعه دهند، رسانه ما باید در عین بیان واقعیت‌ها، در جهتی حرکت کنند که امید و نشاط به مردم بدهد.
مرعشی اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌ها و سرمایه طبیعی و انسانی بالایی است؛ اتصال به آب‌های آزاد، آتشفشان نیمه فعال تفتان، تمساح پوزه کوتاه گاندو و سنگ‌نگاره‌های سراوان همه از مواردی است که تنها در این استان به چشم می‌خورد.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار افزود: رسانه استان می‌تواند علاوه بر معرفی این خطه و جاذبه‌های طبیعی آن به مردم سایر نقاط، روند پیشرفت پروژه‌های بزرگی مانند راه آهن، پتروشیمی و گاز را نیز اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

captcha