سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است
کد خبر: 3737086
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: خبرنگاران همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست.

سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی را منتشر کرد

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

در روزگاری که از آن با نام عصر اطلاعات و فن آوری نام می‌برند قطعا نقش خبرنگار نقشی حیاتی و انکار نشدنی است.

خبرنگاری، حرفه‌ای که روز و شب ندارد. عصر ارتباطات به خبرنگار نیاز وافر دارد. خبرنگار صادقانه می‌نویسد، می‌نویسد برای ساختن فرهنگ غنی، می‌نویسد برای ساختن کشوری آزاد و آباد. برای ساختن بهترین‌ها برای ایران و ایرانی. خبرنگاران همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

روز خبرنگار روزی است که گویی قلم، این مقدس‌ترین عامل سوگند آسمانی بار دیگر به مظهر درخششی تبدیل شده و حکایت گر زندگی تابناک رهپویانی می‌شود که همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته‌اند. روز خبرنگار سرود ماندن در ورطه نوشتن، حکایت پابرجایی در دنیای کلمات و واژه‌ها و عامل تابندگی دگرباره اندیشه‌های انسانی است.

هفده مرداد هر سال یادآور کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری بارز کسانی است که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه تعریف کرده‌اند. آنان که با سلاح قلم و ثبت تصاویر از دغدغه‌های هم نوعانشان در راه اعتلای روز افزون جامعه و رشد و توسعه همه جانبه گام بر می‌دارند و در این مسیر دشوار و پرفراز و نشیب شجاعانه راه می پیمایند.
هفده مرداد یادروز با شکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را خدمت خبرنگاران عزیز استان تبریک عرض نموده؛ ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، تلاش خبرنگاران عزیز را در برافروختن چراغ اطلاع رسانی ارج می‌نهیم. بی شک دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور جز با حق گویی و صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود. از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه خبرنگاران را در روایت عشق و آزادی در عرصه آگاهی آرزومندم.

انتهای پیام

captcha