فعالیت ۱۰۹ نشریه در خراسان جنوبی
کد خبر: 3737109
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

فعالیت ۱۰۹ نشریه در خراسان جنوبی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در حال حاضر ۱۰۹ نشریه در سطح استان فعال هستند.

فعالیت ۱۰۹ نشریه در خراسان جنوبی

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ناصر نبی زاده، امروز 17 مرداد، در دیدار مدیران و خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری های استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: رسانه‌های خراسان جنوبی یکی از فعال ترین رسانههای کشور هستند که در راستای تحکیم انسجام ملی و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: مطبوعات خراسان‌جنوبی یکی از مسئولیت پذیرترین رسانه‌های کشور با نگاه توسعه‌ای و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: حوزه رسانه در استان سابقه طولانی دارد اما از زمانی که خراسان جنوبی تشکیل شده است، 11 نشریه در سطح منطقه فعال بوده است.
نبی زاده با اشاره به فعالیت 109 نشریه در سطح استان، افزود: شش روزنامه، 13 هفته نامه، 10 دوهفته نامه، 24 ماهنامه، 3 دوماهنامه، 23 فصل نامه، 8 دوفصل نامه و 24 پایگاه خبری در استان فعال هستند.
وی اظهار کرد: 41 سرپرستی نشریات و خبرگزاری کشوری در سراسر استان فعال هستند که وضعیت خراسان جنوبی از این نظر مطلوب است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: خبرنگاران و مدیران رسانه با وجود مشکلات اقتصادی که دارند مجدانه و نجیبانه در این شرایط فعال هستند تا ارتباط شایسته بین مردم و مسئولان ایجاد کنند.
نبی زاده یادآور شد: در تمام شهرستان‌های استان به جزء شهرستان خوسف نشریه فعال وجود دارد که آن نیز در حال پیگیری است.

سجاد رضایی، مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: در حال حاضر فضای کار رسانه‌ای در سطح کشور و خراسان جنوبی سخت و مشقت بار است.

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد خدمات نظام اسلامی نادیده گرفته شود، افزود: لازم است برکات نظام اسلامی بیشتر به گوش مردم برسد.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی یادآور شد:  از رسانه‌ها و مسئولان می‌خواهیم تا در راستای بیان و تبیین خدمات نظام اسلامی به جامعه بیشتر فعالیت کنند.

راه‌اندازی دانشگاه صدا و سیما در استان و بها دادن به خبرنگاران در تمام ایام سال از خواسته‌های مطرح شده توسط خبرنگاران در این دیدار بود.

همچنین مشکلات بیمه و مسکن خبرنگاران، عدم حمایت خبرنگاران توسط مسئولان و عدم تعامل کافی مسئولان روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی از مشکلات مطرح شده توسط نمایندگان خبرنگاران بود.

انتهای پیام

captcha