دیدار با خانواده‌های شهدا ادای دین به ارزش‌های انقلاب است
کد خبر: 3737112
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

دیدار با خانواده‌های شهدا ادای دین به ارزش‌های انقلاب است

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در دیدار با خانواده شهید نعمت‌الله سنگ سفیدی گفت: دلجويی و ديدار با خانواده‌های معظم شهدا، ادای دين به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

دیدار با خانواده های معظم شهدا، ادای دین به ارزش های انقلاب است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین ادیانی به همراه سردار  ناظری، فرمانده انتظامی استان، سردار  شعبانی و سردار کریمی و حجت‌الاسلام حیدری، مسئول اداره نظارت عقیدتی سیاسی ناجا و جمعی از مسئولان انتظامی با خانواده شهيد نعمت‌الله سنگ سفیدی در ورامین ديدار و از آن‌ها دلجویی کردند.

حجت‌الاسلام ادیانی در اين ديدار با اشاره به جايگاه و منزلت ارزشمند شهدا، گفت: ما مديون خون پاك شهدا هستيم و تكريم خانواده‌های معظم آنان و ادامه راهشان عبادت است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ شهدا و ایثارگران بزرگترين سرمايه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که ياد آنان اشاعه ارزش‌های ايثار و پايداری در جامعه محسوب می‌شود در همين راستا دلجويی و ديدار با آنان، ادای دين به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در خاتمه گفت: ديدار و سركشی از خانواده شهدا و بر طرف كردن مشكلات آن‌ها وظيفه اصلی ما است بدین ترتیب، رشد و تعالی ناجا را مديون خون شهدای نیروی انتظامی می‌دانيم.
فرهاد زمانی

انتهای پیام 

captcha