حمایت از ایکنا؛ حمایت از نشر فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3737145
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

حمایت از ایکنا؛ حمایت از نشر فرهنگ قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی- ایکنا ابزار انتقال و ارتباط با فعالین قرآنی است و بی‌شک حمایت از این خبرگزاری در استان به معنای حمایت از نشر فرهنگ قرآنی است.

حمایت از ایکنا؛ حمایت از نشر فرهنگ قرآنی
به گزارش ایکنا مازندران، به مناسبت روز خبرنگار، محمود تنها، رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش مازندران امروز 17 مردادماه ضمن بازدید از خبرگزاری ایکنا مازندران روز خبرنگار را به جمع خبرنگاران این مجموعه تبریک گفت و از سردبیر این خبرگزاری تقدیر کرد.

وی افزود: خبرگزاری ایکنا نقش تاثیرگذاری در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قرآنی استان دارد و ما وظیفه داریم که در کنار فعالیت‌های قرآنی در شکوفایی این خبرگزاری نیز تلاش کنیم.

این مسئول قرآنی، ایکنا را ابزار مهم نشر فرهنگ قرآنی در جامعه خواند و تصریح کرد: اغلب رسانه‌ها به اخبار تخصصی قرآن نمی پردازند و جایگاه انعکاس اخبار قرآنی در خبرگزاری بین‌المللی ایکنا است.

وی با بیان اینکه  توسعه خبرگزاری ایکنا در حقیقت گسترش و نشر فرهنگ قرآنی است،  افزود: ایکنا ابزار انتقال و ارتباط با فعالین قرآنی است و بی‌شک توجه و حمایت از ایکنا حمایت از نشر فرهنگ قرآنی است.

تنها در بخش دوم سخنان خود برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی فرهنگیان را در شهریورماه از برنامه های آموزش و پرورش دانست و عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد در شهریورماه جاری آموزش‌های سبک زندگی اسلامی را در غرب استان برگزار کنیم.

انتهای پیام

captcha