اولین سالگرد شهید حججی در هيئت بيت‌الشهدا پرند
کد خبر: 3737195
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹

اولین سالگرد شهید حججی در هيئت بيت‌الشهدا پرند

کانون خبرنگاران نبأ _ هيئت بيت‌الشهدا پرند وابسته به اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، مراسم اولین سالگرد شهید حججی را برگزار کرد.

اولین سالگرد شهید حججی در هيئت بيت‌الشهدا پرند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم اولین سالگرد شهید والامقام محسن حججی، شهید مدافع حرم در هيئت بيت‌الشهدا پرند وابسته به اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، 17 مرداد جاری با حضور حجت‌ا‌لاسلام پاشاکی، امام جمعه پرند، مسئولین، اعضا‌ی اين هيئت و عاشقان اهل بيت(ع) برگزار شد.

در اين مراسم، حجت‌الاسلام تاج لنگرودی، روحانی اعزامی از قم با اشاره به مقام این شهید گرانقدر، عنوان کرد: یاد خدا شهید حججی را به این مقام رساند، به‌گونه‌ای که مقام معظم رهبری فرموده، این شهید معجزه انقلاب بود و این شهید خالصانه برای خدا کار کرد و نوکر امام حسین(ع) بود و خدا طوری به او عزت داد که همه مردم به وجودش افتخار می‌کنند و باعث سربلندیی ایران اسلامی شد.

در ادامه، محمد سامانی، مداح اهل بيت عصمت و طهارت(ع) نيز به ذکر مصيبت و سينه‌زنی در رثای شهیدان پرداخت و از شرکت‌کنندگان پذيرايی به عمل آمد.
اين مسئول، تصريح کرد: اين هيئت هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت 19:30 در پرند، فاز 2، خيابان کوهستان، کوکب 4، حسينيه بيت‌الشهدا برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طريق کانال اين هيئت به آدرس

beytoshohada_parand@ برای اطلاع از مراسم مراجعه کنند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha