ایکنا؛ رسانه‌ای ارزشی، تقریبی و عدالت‌محور
کد خبر: 3737198
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

ایکنا؛ رسانه‌ای ارزشی، تقریبی و عدالت‌محور

گروه اجتماعی- رئیس جهاد دانشگاهی سیستان‌وبلوچستان گفت: خبرگزاری ایکنا یک رسانه ارزشی و عدالت‌محور است و همواره در مسیر تقریب مذاهب گام برمی‌دارد؛ یکی از بزرگترین افتخارات این خبرگزاری، این است که شخص رهبر معظم انقلاب، خبرنگار افتخاری آن هستند.

ایکنا؛ رسانه‌ای ارزشی، تقریبی و عدالت‌محور

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، منصور تاجری، رئیس جهاد دانشگاهی استان روز گذشته به‌مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.
رئیس جهاد دانشگاهی سیستان‌وبلوچستان در جمع خبرنگاران ایکنا گفت: جهاد دانشگاهی دارای دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا است که نمودی از انقلاب فرهنگی و اسلامی بوده و با توجه به بدنه جوان و دانشجویی و تأثر از روحیه دانشگاهی به رسانه‌هایی شجاع، صبور، عدالت محور و مطالبه گر تبدیل شده‌اند.
وی ادامه داد: یکی از بزرگترین افتخارات خبرگزاری قرآنی این است که شخص رهبر معظم انقلاب، خبرنگار افتخاری آن هستند؛ این خبرگزاری یک رسانه ارزشی و عدالت‌محور است و همواره در مسیر تقریب مذاهب گام برمی‌دارد.
تاجری اظهار کرد: نگاه تقریبی به مسائل مختلف استان با توجه به گستردگی علایق و سلایق و تنوع مذاهب و قومیت‌ها یک ضرورت است و بی‌تردید این نگاه‌ها در خبرگزاری ایکنا باعث تمایز و برجستگی آن شده است.
وی خط مشی خبرگزاری‌های وابسته به جهاد دانشگاهی را فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر مخابره اخبار خوب، مفید و امید بخش عنوان کرد و ادامه داد: طبیعتا گاهی انعکاس و انتشار اخبار انتقادی در جامعه به ذائقه بعضی مطلوب نیست، اما آنچه بر عهده اصحاب رسانه است ماندن در مسیر اطلاع رسانی با حفظ جانب امانت و صحت اخبار است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان از درخشش خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در سطح کشوری تقدیر کرد و افزود: خوشبختانه این دو رسانه خبری، به منبع مطلوب و مورد اعتماد بسیاری از خبرگزاری‌های دیداری و شنیداری تبدیل شده و پیشرفت قابل توجهی در عرصه پوشش خبری داشته‌اند.

انتهای پیام

captcha