رسانه صادق و متعهد، پادزهری در مقابل شبهه‌افکنی دشمن است
کد خبر: 3737207
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

رسانه صادق و متعهد، پادزهری در مقابل شبهه‌افکنی دشمن است

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عده‌ای فرصت طلب، معاند و بیمار اخبار غیرموثق و کذب را در فضای مجازی منتشر می‌کنند تا فضای جامعه ایران را مسموم کنند؛ در مقابل، رسانه صادق و متعهد، همانند پادزهر عمل کرده و این فعالیت‌ها را خنثی می‌کند.

رسانه صادق و متعهد، پادزهری در مقابل شبهه‌افکنی دشمن است

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان صبح امروز، 18 مردادماه به‌مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه استان، گفت: خبرنگاران، صاحبان قلم هستند که با قلم و اندیشه خود، به جامعه امید و نشاط می‌بخشند.
وی ادامه داد: عده‌ای فرصت طلب، معاند و بیمار اخبار غیرموثق و کذب را در فضای مجازی منتشر می‌کنند تا فضای جامعه ایران را مسموم کنند؛ در مقابل، رسانه صادق و متعهد، همانند پادزهر عمل کرده و این فعالیت‌ها را خنثی می‌کند.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: درست است که عده‌ای بطور مستقیم مسئول تأمین امنیت هستند، اما رسانه‌ها نیز همیشه پای ثابت این امنیت و آرامش هستند و در جامعه امید و نشاط ایجاد می‌کنند.
وی در ادامه به گزارش عملکرد 15 روز اخیر نیروی انتظامی استان پرداخت و افزود: در این 15 روز، دو انبار احتکار لوازم خانگی و برنج شناسایی شد؛ 1600 یخچال و ماشین لباسشویی و همچنین 2 هزار و 500 تن برنج نیز کشف شد.
قنبری اظهار کرد: در این مدت 5 باند قاچاق منهدم و 7 و نیم تن مواد مخدر نیز کشف شد؛ همچنین 22 نفر از سرشاخه‌های اصلی باندهای قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.
وی با اشاره به آمار بالای تصادفات جاده‌ای در استان، بیان کرد: وسعت استان بسیار زیاد است و به نسبت این گسترگی، تعداد پلیس راه، جاده‌های دو بانده و بزرگراه و همچنین تعداد استراحتگاه‌های بین راهی مطلوب نیست که این خود آمار حوادث را بالا می‌برد.
فرمانده انتظامی استان افزود: هیچ کس در هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند ادعا کند که ناامنی، وقوع جرایم و حوادث به صفر رسیده است، اما تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا امنیت و آرامش نسبی و قابل قبولی حاکم شود.

انتهای پیام

captcha