دوره‌های آموزش قرآن در مکان جدید مؤسسه فاطر برگزار می‌شود
کد خبر: 3737209
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰

دوره‌های آموزش قرآن در مکان جدید مؤسسه فاطر برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطر با نقل مکان به ساختمان جدید، اقدام به برپایی دوره‌های آموزش قرآن برای مخاطبان کرده است.

محدثه داستانیان، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطر در شهرستان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطر، پیش از این در یک مکان کوچک، فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی خود را انجام می‌داد که بر اساس نیاز و استقبال مخاطبان، اقدام به نقل مکان به فضای بزرگتری کرد که بتواند در این راستا پاسخگوی قرآن آموزان باشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر این مرکز همانند قبل در مکان استیجاری مشغول به فعالیت است اما مساحت این مکان در 300 متر مربع و با دارا بودن سه کلاس آموزشی از صبح تا بعدازظهر در خدمت علاقه‍‌‌‌‌‌مندان و قرآن آموزان است.
داستانیان با اشاره به کلاس‌های آموزشی که در حال حاضر برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مؤسسه طی برنامه قبلی، برای مقطع سنی 7 تا 11 سال،12 تا 18 سال و بزرگسالان کلاس‌های ویژه مانند روخوانی، صوت و لحن، تجوید، حفظ قرآن کریم، حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم و غیره دارد وهمچنین برای مهرماه از علاقه‌مندان در کلاس‌های نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نام نویسی می‌شود.
مدیر مؤسسه فاطر با تاکید بر اینکه این مرکز در اجرای طرح 14525مشارکت دارد، گفت: مؤسسه با توانمندی که دارد موفق به اجرای طرح ملی 1452 شده است و تا کنون 50 نفر از قرآن آموزان برای حضور در دوره‌های این طرح ثبت نام کرده اند که از هفته آینده کلاس‌های آموزشی این طرح آغاز می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطر در استان اصفهان، شهرستان اصفهان، خیابان جی، خیابان مهدیه، کردآباد، کوچه شهید عباس سلمانی، بن بست یاس واقع شده است.
انتهای پیام

captcha