بازدید مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی از ایکنا
کد خبر: 3737223
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

بازدید مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی از ایکنا

گروه اجتماعی- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی از ایکنا

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمدرحیم شهریاری، امروز 18 مرداد، در بازدید از خبرگزاری ایکنا به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: باید با کمک رسانه‌ها نگرش مردم را نسبت به بخش حوادث و چگونگی مقابله با آن تغییر دهیم.
وی با بیان اینکه باید با کمک خبرنگاران نهضت مقابله با حوادث راه اندازی شود، افزود: باید مردم آموزش ببینند که اقلام مورد نیاز و کمک‌های اولیه را در زمان حوادث پیش بینی کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مهم ترین سفیران برای اطلاع رسانی خبرنگاران هستند، تصریح کرد: در حوزه هلال احمر تمام تلاش ما بر این است زیر ساخت‌های حوزه کاری خود را تقویت کنیم.
شهریاری با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در آمادگی مردم در هنگام حوادث دارند، افزود: رسانه‌ها اصلی ترین عامل در آگاه سازی مردم هستند.
وی ادامه داد: سامانه 112 پل ارتباطی بین مردم و هلال احمر است و یکی از بهترین سامانه‌های پاسخگویی است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم باید نحوه استفاده از کمک‌های اولیه را آموزش ببینند تا در هنگام حوادث تلفات کمتری داشته باشیم.
شهریاری با بیان اینکه در نظر داریم باشگاه خبرنگاران هلال احمر را راه اندازی کنیم، یادآور شد: باید خبرنگاران تخصصی حوزه هلال احمر آموزش ببینند تا در هنگام مواجه با حوادث غیر مترقبه بتوانند به بهترین صورت اخبار را مخابره کنند.

انتهای پیام

captcha