تمامی مساجد باید پایگاه خبررسانی شوند/ مسجد پایگاه انقلاب، آرمان‌های امام، شهدا و رهبری است
کد خبر: 3737235
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

تمامی مساجد باید پایگاه خبررسانی شوند/ مسجد پایگاه انقلاب، آرمان‌های امام، شهدا و رهبری است

گروه سیاسی - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تمامی مساجد باید پایگاه خبررسانی شوند، در مساجد باید آگاهی‌های لازم به مردم صورت پذیرد. بعید بنظر می‌رسد که در این صورت انسان‌های فاسد مساله‌سازی کنند. مسجد باید پایگاه انقلاب، آرمان‌های امام، شهدا و رهبری باشد.

تمامی مساجد باید پایگاه خبررسانی شود/ مساجد پایگاه انقلاب، آرمان‌های امام، شهدا و رهبری است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، صبح امروز ۱۸ مرداد‌ماه در دیدار با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: در حال‌حاضر در جنگ همه‌جانبه‌ای در عرصه منطقه‌ای، جهانی و داخلی قرار گرفته و به طور ناخواسته با جبهه کفر، ظلم، صهیونیسم و عمال آن‌ها، آل سعود، منافقان کوردل و داعش و... مواجه شده‌ایم.
وی ادامه داد: یکی از نقشه‌های دشمن ایجاد جریان‌سازی و جریان‌آفرینی است، کار دشمن فرقه‌سازی بوده و از هر عنوان مقدسی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: در جامعه باید حکیمانه عمل کرد چون دشمن در وضعیت کنونی درصدد متلاشی ساختن کشور است به طوری که یکی از هدف‌های جدی ترامپ برهم زدن شرایط داخلی است. اینکه آرامش را بر‌هم زنند برایشان مهم است همانند کاری که در کشور سوریه، عراق انجام دادند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عربستان در ارتباط با یمن هرماه بیش از ۵ میلیارد دلار برای خرید اسلحه و... هزینه می‌کند. این‌ها دشمنان گرگ‌صفت کشور هستند لذا باید در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های آن‌ها بسیار هوشیار باشیم .
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: باند و کادر اقتصادی دولت باید قوی‌تر باشد، وزارت صنعت، بانک‌ها باید درست عمل کنند. سیاست‌های ارزی امسال باید از یکسال پیش تغییر می‌کرد تا به امروز نمی‌رسیدیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: جریان حق و باطل در طول تاریخ ریشه دارد و قرآن به صورت مختلف این حقیقت را بیان می‌کند. کار بسیار حساسی است که بتوان طیب را از خبیث و حق را از باطل جدا کرد به طور مثال در این‌باره خداوند در آیه ۱۷ سوره مبارکه رعد فرماید:«أَنْزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَسَالَتْ أَوْدِيَةٌ بِقَدَرِهَا فَاحْتَمَلَ السَّيْلُ زَبَدًا رَابِيًا وَمِمَّا يُوقِدُونَ عَلَيْهِ فِي النَّارِ ابْتِغَاءَ حِلْيَةٍ أَوْ مَتَاعٍ زَبَدٌ مِثْلُهُ كَذَلِكَ يَضْرِبُ اللَّهُ الْحَقَّ وَالْبَاطِلَ فَأَمَّا الزَّبَدُ فَيَذْهَبُ جُفَاءً وَأَمَّا مَا يَنْفَعُ النَّاسَ فَيَمْكُثُ فِي الْأَرْضِ كَذَلِكَ يَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ؛ از آسمان آب فرستاد و هر رودخانه به اندازه خویش جاری شد، و آب روان کف، بر سر آورد و از آنچه بر آتش می گدازند تا زیور و متاعی سازند نیز کفی بر سر آید خدا برای حق و باطل چنین مثل زند اما کف به کناری افتد و نابود شود و آنچه برای مردم سودمند است در زمین پایدار بماند خدا اینچنین مثل می زند»
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: این جبهه شاخه‌های مختلف، سنگربانان مختلف، سرداران و افسران مختلف دارد و بخش مهم آن اطلاع‌رسانی، خبرنگاری و اطلاعات درست است.
وی افزود: خبرنگاری و اطلاع‌رسانی از دو جنبه عمده برخوردار است. دشمن همین کار را انجام می‌دهد و باید دشمن را بشناسیم.
امام جمعه اراک بیان کرد: با تمام وجود باید جبهه داخلی را تقویت کنیم و هر اقدامی باید در راستای تقویت جبهه داخلی صورت پذیرد و از طرف دیگر هر اقدام در جهت تضعیف جبهه کفر، نفاق، دشمنان اسلام و قرآن، منافقان و ... باشد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: کار روحانیون در استان نیز باید تقویت جبهه توحید، ولایت و اهل‌بیت و تضعیف و تخریب جبهه کفر و شرک باشد.
وی افزود: بیان، قلم، شعر، هنر، ادب و مثال ما باید در جهت تقویت شجره طیبه باشد و باید از سوی دیگر تلاش کنیم جبهه دشمن را رسوا و تبلیغاتش را خنثی سازیم، اجازه ندهیم جبهه دشمن سوء استفاده کند و مردم را فریب دهد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: باید هر سیاستی، شگردی، روشی، تاکتیکی،استراتژیکی که موجب تقویت جبهه توحید، معرفت، ولایت، امامت و دین می‌شود با تمام وجود برای تقویت آن تلاش کنیم. تقویت بنیان‌های فکری، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی ، وحدت ملی و... در این شاخه است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: خبرنگاران مسایل کلی را در نظر بگیرند، جهت‌گیری، هدف کلان و استراتژی نهایی برای بسیجیان و افراد مومن و فداکار همواره باید جهت‌دهی کلی را داشته باشند.
وی افزود: از تجربه‌های یکدیگر و نهاد‌های مختلف باید استفاده کرد، صداقت، امانت و عزت نظام اسلامی، عزت رهبری ، علما و مراجع در کارها باید مورد توجه قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: نسبت به فعالیت‌های خبرنگار و خبرگزاری‌ها و روز خبرنگار که امروزه مورد تشویق و تاکید قرار می‌گیرد، بنده به سهم خود خوشحال هستم. زیرا زبان خبرنگار، قلم خبرنگار و کارهایی که انجام می‌دهد، بسیار ارزشمند است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: تمامی مساجد باید پایگاه خبررسانی شود، در مساجد باید آگاهی‌های لازم به مردم صورت پذیرد. بعید بنظر می‌رسد که در این صورت انسان‌های فاسد مساله‌سازی کنند. مسجد باید پایگاه انقلاب، آرمان‌های امام، شهدا و رهبری باشد.
انتهای پیام

captcha