نقش موثر خبرنگاران در ایجاد وحدت جامعه
کد خبر: 3737237
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

نقش موثر خبرنگاران در ایجاد وحدت جامعه

گروه سیاسی - مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: برای ایجاد وحدت در جامعه باید تلاش شود و نقش خبرنگاران در این زمینه موثر است.

نقش موثر خبرنگاران در ایجاد وحدت جامعه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمد‌ولی رضوی‌راد، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی صبح امروز ۱۸ مرداد ماه در دیدار اصحاب رسانه استان با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی فعال هستند و کارکرد اصلی آن‌ها اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی با بیان واقعیت‌ها در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و... است.
وی ادامه داد: نکته مهم فعالیت خبرنگاران بیان صادقانه و شفاف مسایل مختلف جامعه به دور از جنجال است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: با توجه به انتشار شایعات مختلف در جامعه بویژه در فضاهای مجازی، تلاش جبهه رسانه‌ای دشمن از بین بردن آرامش کشور است و نخواهند توانست زیرا با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب با اراده مردم، عنایات الهی و رهبری‌های حکیمانه امام(ره) و مقام معظم رهبری این مسیر نورانی استمرار پیدا کرده است .
حجت‌الاسلام رضوی‌راد افزود: برای ایجاد وحدت در جامعه باید تلاش شود و نقش خبرنگاران در این زمینه موثر است.
وی گفت: باید نقدها در فضای آرام و امید دادن به جامعه و جوانان بیان شود اما بیان نقد منصفانه، دلسوزانه و حکیمانه اشکالی ندارد، به مدیران و مسئولین اجرایی به طور حتم نقد وارد است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در حال حاضر جنگ با دشمن است به طوری که جنگ اقتصادی به راه انداختند و در عرصه‌های اقتصادی با تمام‌وجود به میدان آمدند و از حربه تحریم و ابزاری مانند فضای رسانه و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، باید تلاش کنیم در این وضعیت بر توطئه‌های دشمن با حفظ وحدت و هوشیاری غلبه کنیم.
انتهای پیام

captcha