برگزاری دوره‌های هم‌خوانی قرآن با عنوان «نورالثقلین»
کد خبر: 3737266
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

برگزاری دوره‌های هم‌خوانی قرآن با عنوان «نورالثقلین»

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر موسسه قرآنی سوره گفت: دوره‌های نورالثقلین و مهارت‌های زندگی در این موسسه برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های هم‌خوانی با عنوان «نورالثقلین»حوا حیدری در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: کلاس‌های تابستانی این موسسه شامل رشته‌های حفظ مقدماتی، روخوانی، روانخوانی قران و سایر موارد است که برای گروه‌های سنی مختلف از جمله کودکان و بزرگسالان برگزار می‌شود.
وی به برپایی جلسات نورالثقلین به منظور هم‌خوانی قرآن اشاره کرد و گفت: بانوان با شرکت در این جلسات، ضمن هم‌خوانی قرآن، اشکالات آن‌ها برطرف می‌شود و در برخی موارد احکام نیز برای آن‌ها تبیین می‌شود.
مدیر موسسه قرآنی سوره خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز جلسات جزء‌خوانی قران در این موسسه برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.
این مسئول یادآور شد: برگزاری دوره‌های مهارت زندگی در ارتباط با آموزش خانواده، فرزندپروری، همسرداری، آگاهی از فضای مجازی و سایر موارد از دیگر برنامه‌های مهم این موسسه است.
حیدری مشکلات مالی را یکی از چالش‌های پیش‌روی فعالیت موسسات عنوان کرد و افزود: برنامه‌هایی را برای اجرا در موسسه طراحی می‌کنیم اما در استارت کار به موانع مالی برمی‌خوریم که این موضوع ادامه کار را برای ما سخت می‌کند.
وی موضوع مالیات را از دیگر مشکلات برشمرد و گفت: موسسات قرانی معاف از مالیات هستند اما آنقدر دوندگی‌های این کار زیاد است که افراد سردرگم می‌شوند.
انتهای پیام
captcha