دوره تفسیر قرآن‌کریم ویژه ائمه جماعت در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3737302
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

دوره تفسیر قرآن‌کریم ویژه ائمه جماعت در البرز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- سرپرست دبیرخانه نظارت و هماهنگی بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز از برپایی دوره تفسیر قرآن ویژه ائمه جماعت استان البرز خبر داد و گفت: این دوره با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد و ستاد اقامه نماز البرز برگزار می‌شود.

دوره تفسیر قرآن‌کریم ویژه ائمه جماعت در البرز برگزار می‌شود

حجت الاسلام کاظم شکری در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: تعامل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ستاد اقامه نماز در ترویج فرهنگ دینی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر است.
وی با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در مناطق آسیب‌خیز شهری، افزود: مناطق متعددی در سطح کلانشهر کرج و استان البرز وجود دارد که نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی است.
این مسئول با انتقاد از عملکرد نهادهای فرهنگی در حوزه ترویج قرآن و آموزه‌های دینی، بیان کرد: علی‌رغم تعداد بالای نهادهای فرهنگی، قرآنی در البرز متاسفانه عملکرد این نهادها در حوزه فرهنگی و قرآنی چندان مثبت ارزیابی نمی‌شود.
شکری در ادامه به برگزاری دوره‌های تفاسیر قرآن‌کریم ویژه ائمه جماعت مساجد با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری و ستاد اقامه نماز در مساجد البرز اشاره کرد و گفت: این دوره با حضور 200 نفر از ائمه جماعت مساجد و اساتید برجسته‌ای همچون حجت الاسلام قرائتی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام./

captcha