وضعیت اقتصادی کشور در شأن مردم نیست
کد خبر: 3737322
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
حجت الاسلام نکونام:

وضعیت اقتصادی کشور در شأن مردم نیست

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که باید نیروهای انقلابی کارآمد با نگاه مومنانه، مجاهدانه در دولت به کار گرفته شوند وضعیت فعلی اقتصاد کشور را در شأن مردم ندانست و گفت: آقای رئیس جمهور صداقت در گفتارشان را به صداقت در عمل تبدیل کنند.

دولت صداقت در عمل را در کارها لحاظ کند

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز 19مردادماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرکرد که در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی نیازمند مسوولان کارآمد است زیرا با ناکارآمدی نمی‌توان جامعه را اداره کرد.
وی افزود: باعث تاسف است که امروز در جنگ اقتصادی، برخی مسئولان به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه نمی‌کنند.
حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه این شرایط از سوی ولایت فقیه پیش‌بینی شده بود، تاکید کرد: اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه شده بود با مشکلات روبرو نبودیم.
وی ادامه داد: لازم است مسئولان تصمیم جهادی و انقلابی بگیرند که جامعه نیازمند کارآمدی اقتصادی است.
حجت‌الاسلام نکونام اضافه کرد: با عوض کردن یک بحران، مشکلی حل نمی‌شود و انسان‌های انقلابی کارآمد با نگاه مومنانه، مجاهدانه و انقلابی به کار گرفته شوند زیرا این اقتصاد، در شأن مردم نیست و لازم است دولت صداقت در عمل را در کارها لحاظ کند.
وی تاکید کرد: باید جلو افراد فرصت طلب گرفته شود که روحیه و کار انقلابی و خدمت بی‌منت وظیفه همگان است.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به احداث جاده روستای دهدلی در منطقه دیناران شهرستان اردل، گفت: باید محرومیت صورت گیرد و این جاده در حال احداث است که امید است در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.
امام جمعه شهرکرد یادآوری کرد: سالروز شهادت امام جواد (ع) روز آخز ذی‌القعده است که ایشان آیتی از آیات الهی است که با وجود سن کم جایگاه و علم خود را ثابت کردند و طی 17 سال امامت، نقش عمده‌ای برای تثبیت مکتب اهل بیت و شیعه داشتند.
وی با بیان اینکه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه‌الزهرا (س) روز یکم ذی الحجه است، گفت: به جوانان توصیه می‌کنم ازدواج آنان را الگو قرار دهند و مراسم ازدواج ساده، بی‌تکلف، ایمانی و در حد دارایی خود داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان یادآوری کرد: ازدواج امر مقدسی است و نباید در این مجالس، معصیت صورت گیرد.
انتهای پیام

captcha