ایستادگی مقابل استکبار، درس سیره مبارزاتی امام جواد(ع) است
کد خبر: 3737346
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

ایستادگی مقابل استکبار، درس سیره مبارزاتی امام جواد(ع) است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه دندی پشینهاد مذاکره آمریکا را اقدامی در راستای ایجاد جنگ روانی عنوان کرد و گفت: ایستادگی مقابل استکبار، درس سیره مبارزاتی امام جواد(ع) است.

ایستادگی مقابل استکبار، درس سیره مبارزاتی امام جواد(ع) استبه گزارش ایکنا از زنجان؛ حجت الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه امروز دندی اظهار کرد: دشمنی همیشگی آمریکا با ایران برای همه به اثبات رسیده و پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا با هدف ایجاد جنگ روانی است و هیچ فرقی با تحریم‌ها و تهدیدها ندارد.
وی سوء استفاده از شرایط اقتصادی و معیشتی را توطئه دشمن برای به دام انداختن کشور خواند و گفت: آمریکا خیال می‌کند اگر در این وضعیت پیشنهاد مذاکره دهد و هر شرطی داشته باشد ایران قبول می‌کند و بعد مثل برجام عهد شکنی می‌کند.
حسینی‌نسب با تأکید دولت باید به مطالبه مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و دلسوزان انقلاب پاسخ دهد گفت: معیشت و اقتصاد مردم خصوصا افراد کم در آمد کمرشکن است و حل مشکل اقتصادی و مبارزه با تورم به مطالبه عمومی تبدیل شده است.
امام جمعه دندی تصریح کرد: باید چند تن از اخلالگران و مفسدان سریعا محاکمه و مجازات شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشد و باید نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف افزایش یابد تا عده‌ای نتوانند از نابسامانی بازار سوء استفاده کنند.
وی لیاقت خدمت داشتن و نیز با روحیه انقلابی و جهادی با فساد و فقر مبارزه کردن را از ویژگی‌های مدیر در نظام اسلامی دانست و گفت: مسئولان باید با عزم جدی به حل مشکلات مردم بپردازند.
حسینی‌نسب در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) و با تحلیل سیره مبارزات سیاسی و فرهنگی امام دهم؛ یادآور شد: دوران امامت امام جواد(ع) با حکومت دو طاغوت یعنی مأمون و معتصم عباسی مقارن بوده و معتصم عباسی با اینکه فردی منافق و ریاکار بوده و در ظاهر از اسلام طرفداری می کرده ، امام(ع) در مقابل او ایستاد.
وی گفت: درس سیره مبارزاتی امام جواد(ع) برای جامعه امروز ما این است که باید در مقابل دشمنان منافق و قدرت‌های مستکبر ایستادگی کرد و در برابر زیاده‌خواهی آنان کوتاه نیامد.
امام جمعه شهر دندی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد: مهریه، جهیزیه و عروسی این دو نور الهی بهترین الگو برای زوج‌های جوان است و اید سبک زندگی ائمه در جامعه نهادینه شود.
حسینی نسب به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: شوراهای اسلامی باید ظرفیت‌های ایجاد اشتغال در روستاها را شناسایی و در راستای ایجاد اشتغال و صنایع کوچک از مسئولان مطالبه کنند.
انتهای پیام
captcha