دشمن بر ضعف‌های اقتصادی کشور موج‌سواری می‌کند
کد خبر: 3737349
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

دشمن بر ضعف‌های اقتصادی کشور موج‌سواری می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه قیدار ضمن تأکید به برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و اخلالگران گفت: دشمن بر ضعف‌های اقتصادی کشور موج‌سواری می‌کند.

دشمن بر ضعف‌های اقتصادی کشور موج‌سواری می‌کندبه گزارش ایکنا از زنجان؛ حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار اظهار کرد: سالروز بازگشت نخستین گروه از آزادگان را پیش‌رو داریم که هر چند آزادگان به لحاظ جسمی اسیر بودند ولی آن‌ها به معنی واقعی آزاد از نفس بودند و در واقع آن‌ها وارث و رهرو شهیدان هستند.
وی خاطرنشان کرد: آزادگان گنجینه‌های باارزش انقلاب هستند که با تأسی از ائمه اطهار از خودگذشتگی کردند و ارزش‌های کار این انسان‌های سرافراز باید به نسل جوان منتقل شود.
موسوی با بیان اینکه دشمن که از جنگ سخت نتیجه‌ای نگرفته جنگ و اقتصادی را به راه‌انداخته است بیان کرد: در مشکلات ایجاد شده ناشی از این جنگ، عوامل داخلی نقش بیشتری دارد از این رو دشمن هم بر ضعف‌های موجود موج‌سواری می‌کند.
امام جمعه قیدار تصریح کرد: در شرایط فعلی دولت باید با مفسدان و برهم‌زنندگان بازار به طور جدی برخورد کند و مقابله و مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن نیاز به همراهی دولت، تصویب قوانین بازدارنده توسط مجلس و برخورد قوه قضائیه دارد.
وی به تسریع در برخورد با اخلالگران برای کنترل جنگ روانی به‌وجود آمده تأکید کرد و افزود: مبارزه با فساد نباید موجب ایجاد اختلاف باشد بلکه باید به عاملی برای وحدت در راستای دفاع از حقوق ملت تبدیل شود.
موسوی ادامه داد: هر جریان و گروه سیاسی که در مقابل مبارزه با اخلالگران و مفسدان اقتصادی بایستد در واقع به اعتبار و جایگاه خود در بین مردم آسیب می‌زند.
وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری بارها و بارها در مورد مسائل و مشکلات تذکر داده و رهنمودهایی را ارائه کرده‌اند؛ ادامه داد: اگر به این تذکرات طی سال‌های گذشته عمل می‌شد، شاهد مشکلات فعلی شامل اختلاس، حقوق‌های نجومی، ثروت‌های بادآورده و معضلات ناشی از شیوع فساد اقتصادی در جامعه نبودیم.
انتهای پیام
captcha