لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در زندگی اسلامی
کد خبر: 3737351
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در زندگی اسلامی

گروه سیاسی - امام جمعه موقت شهرستان ماکو با بیان اینکه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و وسایل ارتباطی جدید در زندگی اسلامی لازم است، گفت: اگر آمادگی لازم برای استفاده از این لوازم و فرهنگ لازم را نداشته‌باشیم دچار انحراف خواهیم‌شد.

لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در زندگی اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین رضا ابراهیمی امام جمعه موقت ماکو در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان ماکو بر سبک زندگی اسلامی پیرامون آموزه های قرآنی اشاره کرد و گفت: اگر تفکر در مهندسی سبک زندگی اسلامی نشود جامعه به تناقض دچار خواهد شد.

وی در ادامه بر لزوم الگو قرار دادن سیره و روش زندگی علی علیه السلام و فاطمه سلام الله علیها تاکید کرد و ادامه داد: ایمان مهمترین معیار در انتخاب همسر در دیدگاه پیامبر است بخشندگی و چشم پوشی از گناهان در جهت پیمودن راه زندگی سالم لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی بر رشادتهای عزمتندانه آزادگان در جنگ تحمیلی اشاره کرد و یادآور شد: آزادگان ایثارگران و مخصوصا شهدا نقش کلیدی در حفظ اسلام در ایران دارند.

خطیب نماز جمعه ماکو با اشاره به اینکه جوامع اسلامی از دیرباز دچار انحراف شده اند خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم تلاش کرد تا زندگی اسلامی را رونق دهند و سبک زندگی اسلامی را سرمشق جوامع قرار دهند و باید امروزه این اصل پیگیری جدی شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی گفت: مجموعه ای که از زندگی معصومین بزرگوار به دست ما رسیده است، مجموعه ای بسیار ارزشمند از شیوه ها و سبک های اسلامی است که همچنین راه را برای بهره گیری از زندگی مدرن نیز فراهم می کند.

وی در ادامه بر بهره گیری از فناوری های نوین و وسایل ارتباطی جدید در زندگی اسلامی تاکید کرد و افزود: اگر آمادگی لازم برای استفاده از این لوازم و فرهنگ لازم را نداشته باشیم دچار انحراف خواهیم شد.

انتهای پیام

captcha