قوه‌قضائیه، افراد مفسد را باصراحت به مردم معرفی کند
کد خبر: 3737358
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

قوه‌قضائیه، افراد مفسد را باصراحت به مردم معرفی کند

گروه سیاسی - مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعتی ارومیه با بیان اینکه از قوه قضاییه انتظار داریم تا صریحانه افراد مفسد را به مردم نشان‌دهند، گفت: انتظار می‌رود مسئولان این افراد را از صحنه حذف کنند تا عدالت بهتر از پیش در جامعه حاکم‌شود.

قوه‌قضائیه، افراد مفسد را باصراحت به مردم معرفی کند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین منصور امامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعتی ارومیه در سخنرانی پیش از خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین نعمات خداوند متعال به کشورمان بوده و در نوع خود موضوعیت دارد و وظیفه ما در این میان شکرگزاری این نعمت است.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان برخی شاکر این نعمت نبوده و نیستند ولی مردم همیشه شاکر این نعمت بودند و این نعمت توسط خداوند متعال به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد مگر امت خود به این موضوع اقدام کند و شیوه زندگی خود را تغییر دهند

حجت الاسلام والمسلمین امامی با بیان این که انگیزه الهی، انقلاب اسلامی را ایجاد کرده است تأکید کرد: خداوند متعال در همه حال بنده را مختار اعمال خود قرار داده و تنها دین خود را در همه حال حفظ خواهد کرد و هیچ قید و بندی در این میان وحود ندارد.

وی با بیان این که در هر مکان و زمانی که حرکت برای خداوند متعال باشد آن حرکت ضایع نخواهد شد تصریح کرد: توطئه دولت‌های غربی در همه حال علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ادامه دارد و این روزها ترامپ این موضوع را در دست گرفته ولی باید بدانند که با حضور در میدان نخواهند توانست اقدامی را انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعتی ارومیه خاطرنشان کرد: خداوند متعال در همه حال نشان داده که اگر امتی از دستور رهبر حق خارج شود شکست برای آدمی مسجل است.

وی با اشاره به پاک دستی مسئولان یادآور شد: هر فرد نمی‌تواند مسئولیتی را بر عهده بگیرد و نخست باید فرد برادری و درستی خود را ثابت کند و در این میان عده‌ای هستند که برای به دست آوردن کرسی قدرت وعده‌های نافرجام به مردم می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین امامی گفت: در نظام و جمهوری اسلامی مسئول حق ندارد خود را برتر از مردم ببیند و اگر این گونه باشد آن مسئول به فکر مردم نیست حتی اگر پیشانی‌اش بر اثر اقامه نماز پینه ببندد.

وی با اشاره به ساده زیستی مسئولان به عنوان یک اصل افزود: مسئولان نباید خود را به سمتی که منفعت بیشتری دارد سوق دهد بلکه به سمتی برود که منافع عموم در رأس امورات قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعتی ارومیه یادآور شد: از قوه قضاییه انتظار داریم تا صریحانه افراد مفسد را به مردم نشان دهند و از صحنه حذف کنند تا عدالت بهتر از پیش در جامعه حاکم شود.

انتهای پیام

captcha