فراخوان سومین جشنواره رسانه‌های استان خوزستان منتشر شد
کد خبر: 3737395
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

فراخوان سومین جشنواره رسانه‌های استان خوزستان منتشر شد

گروه فرهنگی ـ فراخوان سومین جشنواره رسانه‌های استان خوزستان در سه بخش تخصصی، ویژه و موضوعی اعلام شد.

فراخوان سومین جشنواره رسانه‌های استان خوزستان منتشر شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری خانه مطبوعات استان، سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خوزستان را در سه بخش تخصصی، ویژه و موضوعی برگزار می‌کند.

این جشنواره با هدف ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای، ارج نهادن به تلاش‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و ایجاد نشاط و افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

بخش‌های جشنواره شامل تخصصی؛ سرمقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه‌آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش، بخش ویژه با محوریت شعار سال 97؛ حمایت از کالای ایرانی، و موضوعی شامل مسائل زیست‌ محیطی خوزستان و مدافعان حرم است.

براساس فراخوان اعلام شده شرایط و مقررات شرکت در جشنواره چنین است:

آثار ارسالی باید از تاریخ 1 تیر سال 1396 تا تاریخ 15 مهرماه سال 1397 در مطبوعات مکتوب استانی، واحد مرکزی خبر صدا و سیما خوزستان، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، ضمائم نشریات سراسری و یا صفحات استانی دارای مجوز استان منتشر شده باشند.

آثار جشنواره صرفا از طریق آدرس پایگاه اینترنتی pressfestival.ir پذیرش می‌شود که به صورت زیر پورتال و با پیش‌وند نام استان، تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر می‌شود.

هر متقاضی می‌تواند تنها در 2 بخش و در هر بخش 3 اثر را ارائه دهد، در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد کرد.

آثاری پذیرفته می‌شود که اصل صفحه منتشر شده در رسانه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد. در صورت عدم درج نام، اثر باید توسط مهر و امضاء شخص مدیر مسئول و در نشریات سراسری، تایید سرپرست استان باشد.

هیأت داوران در هر یک از بخش‌ها، 3 اثر را به عنوان اثر برگزیده در آیین پایانی معرفی می‌کند.

مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های داخلی ادارات، در جشنواره شرکت داده نمی‌شوند.

نفر اول در هر رشته،‌ تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 800 هزارتومان، نفر دوم در هر رشته،‌ لوح تقدیر و مبلغ 600 هزارتومان و نفر سوم در هر رشته، لوح تقدیر و مبلغ 400 هزار تومان اهدا می‌شود.

 متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از تاریخ 1 مهرماه سال تا 20 مهرماه سال 97 در آدرس pressfestival.ir بارگذاری کنند.

 آیین پایانی سومین جشنواره رسانه‌های استان خوزستان آذرماه 97 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha