«انسان كنش‌شناسی حكيميان پيشا صدرايی» و «انسان كنش‌شناسی صدرايی» منتشر شد
کد خبر: 3737398
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

«انسان كنش‌شناسی حكيميان پيشا صدرايی» و «انسان كنش‌شناسی صدرايی» منتشر شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ دو كتاب «انسان كنش‌شناسی حكيميان پيشا صدرايی» و «انسان كنش‌شناسی صدرایی» از سلسله كتاب‌های «انسان كنش‌شناسی» به تازگی از سوي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه روانه بازار نشر شده است.

كتاب‌های «انسان كنش‌شناسی حكيميان پيشا صدرايی» و «انسان كنش‌شناسی صدرايی» منتشر شدبه گزارش ایکنا؛ گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با انتشار این دو اثر تا کنون ۴ اثر با موضوع «انسان کنش شناسی» منتشر کرده است؛ پیش از این هم دو کتاب «انسان کنش شناسی پوزیتویستی» و «انسان کنش شناسی هرمنوتیکی، تفسیری و انتقادی» منتشر شده بودند.

رویکرد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سلسله کتاب‌های انسان کنش شناسی بررسی چگونگی پیدایش علومی، چون جامعه شناسی و علوم اجتماعی مغرب زمین است؛ به بیان دیگر دغدغه پژوهشگاه در این سلسله کتاب‌ها نه روش بلکه مطالعه چگونگی پیدایش روش‌ها و نظریه‌های روش شناختی است.

سیدحمیدرضا حسنی، دانشیار و مدیر گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و هادی موسوی، پژوهشگر این گروه نویسندگان سلسله کتاب‌های «انسان کنش شناسی» هستند.

کتاب «انسان کنش‌شناسی حکیمیان پیشا صدرایی» با قیمت ۱۲ هزار تومان در زمستان ۹۶ و کتاب «انسان کنش‌شناسی صدرایی» با قیمت ۱۴ هزار ۵۰۰ تومان در تابستان ۹۷ به بازار عرضه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه این کتاب به کتابفروشی‌ها و یا پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی rihu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha