جلوگیری از شکایت مدیران؛ مهم‌ترین خواسته خبرنگاران از استاندار
کد خبر: 3737402
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

جلوگیری از شکایت مدیران؛ مهم‌ترین خواسته خبرنگاران از استاندار

گروه اجتماعی ـ در دیدار خبرنگاران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد رعایت عدالت در توزیع آگهی‌ها و جلوگیری از شکایت مدیران از مهم‌ترین خواسته‌های آن‌ها بود.

جلوگیری از شکایت مدیران؛ مهم‌ترین خواسته خبرنگاران از استاندار

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از فارس، امسال هم روز خبرنگار تنها در یک روز خلاصه نشد و مدیران و دستگاه‌های مختلف در این چند روز به بهانه روز خبرنگار نشست‌های خبری برگزار می‌کنند.
در برنامه‌ای که امسال ارشاد اسلامی و به همت استانداری برگزار کرد باز هم به مانند همه سال‌های گذشته ابتکار و نوآوری در برگزاری روز خبرنگار مشاهده نکردیم.
روز خبرنگار امسال هم با چند سخنرانی به کار خود پایان داد که نشان دهیم در استان کهگیلویه و بویراحمد برای این روز از قبل برنامه‌ریزی نکرده‌ایم و تنها با نوشتن چند لوح تقدیر و خریدن چند عدد کارت هدیه و سخنرانی یکی دو مسئول و چهار پنج نفر از خبرنگاران شروع کرده و پایان می‌دهیم.
اما به نمایندگی از خبرنگاران چند نفری هم بالا رفتند و حرف‌های خود را زدند برخی مشکلات خود را گفتند و برخی دیگر هم به صورت کلی از مشکلات همه سخن به میان آورزدند که شاید مجال بیان یکی از صدها مشکل اصحاب رسانه هم نبود.
کشاندن پای خبرنگاران و رسانه‌ها به دادگستری و دادگاه‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های خبرنگاران بود که از استاندار خواستند به لج و لجبازی مدیران پایان دهند.
همچنین آن‌ها از وضعیت بد معیشتی خبرنگاران از جمله مسکن گفتند که سال‌ها پیش این موضوع در دستور کار قرار گرفته و هیچ حرکتی برای رفع این مشکل نشده است.
همچنین از مدیران و دستگاه‌ها هم انتقاد شد که چرا تنها بودجه فرهنگی خود را خرج صدا و سیما می‌کنند و سایر رسانه‌ها برای آن‌ها اهمیتی ندارد.
عدم رعایت در توزیع آگهی‌ها از دیگر انتقاداتی بود که توسط این عده از خبرنگاران نزد استاندار مطرح شد و البته بیشتر روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها به این نقیصه انتقاد داشتند.
انتهای پیام

captcha