برگزاری یادواره شهید آدینه در قالب برنامه «آبروی محله، افتخار محله»
کد خبر: 3737408
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

برگزاری یادواره شهید آدینه در قالب برنامه «آبروی محله، افتخار محله»

گروه اجتماعی ـ یادواره شهید عباس آدینه با عنوان «آبروی محله، افتخار محله» در بروجرد برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای محله در شهرک شهید کشوری بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، یادواره شهید عباس آدینه در قالب برنامه «آبروی محله، افتخار محله» جمعه، 19 مرداد در شهرک شهید کشوری بروجرد با حضور امام جمعه این شهرستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.
حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه شهرستان بروجرد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: خدا بشر را آفرید و به آن راه و روش رسیدن به کمال را یاد داد و انبیاء را فرستاد و کتاب آسمانی را نازل کرد برای هدایت بشر و انبیا آمدند تا زمینه‌ساز بعثت پیامبر(ص) باشند.
وی قرآن را عمیق‌ترین کتاب آسمانی دانست و افزود: اهل‌بیت(ع) را خدا برای هدایت بشر فرستاد تا در سایه تعالیم قرآنی به کمال برسند.
حجت‌الاسلام حسینی اظهارکرد: شهادت در راه خدا نصیب هر کسی نخواهد شد و مقام بالایی است و خانواده‌های شهدا فرزندانی را تربیت کردند تا خون این عزیزان در راه دین ریخته شود و در این راه به شهادت برسند.
امام جمعه شهرستان بروجرد با ذکر این مطلب که مادران شهدا با دامان پاک فرزندان خود را تربیت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: شهدا که برای حفظ دین جان خود را تقدیم کردند چراکه شهادت پدیده مقدسی است لذا باید به خانواده‌های شهدا تبریک گفت که با شهادت فرزندان خود به دین و کشور عزت دادند.
وی با اشاره به مشکلات کشور افزود: دولت و مسئولان باید در حل مشکلات اقدام کنند و در کابینه افراد قوی‌تری به‌کار گرفته شود.
حجت‌الاسلام حسینی گفت: پس‌از پیروزی انقلاب منافقین و ضد انقلاب توطئه‌های زیادی انجام دادند و با شکست روبه‌رو شدند قطعاً این مشکلات هم حل خواهد شد.

انتهای پیام

captcha