خبرنگاران به دور از نگاه‌های سیاسی، حقایق را منعكس كنند/ تجلیل از ایكنا
کد خبر: 3737482
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
زارعی:

خبرنگاران به دور از نگاه‌های سیاسی، حقایق را منعكس كنند/ تجلیل از ایكنا

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با تأكید بر لزوم صداقت و امانت‌داری در انعكاس اخبار گفت: خبرنگاران باید امانت گفتاری و رفتاری را كه از جلسات می‌گیرند، به عینه و به دور از نگاه‌های سیاسی و جناحی به جامعه منتقل كنند.

خبرنگاران به دور از نگاه‌های سیاسی، حقایق را منعكس كنند/ تجلیل از ایكنا

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار امروز، 20 مردادماه با حضور خبرنگاران و رسانه‌های برتر سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز برگزار شد.
در این مراسم از زهرا عسكری، خبرنگار و سردبیر و احمدرضا مداح، عكاس خبرگزاری ایكنا و همچنين جمعي از خبرنگاران رسانه‌های ديگر به عنوان خبرنگاران و رسانه‌های برتر همكار این ناحیه از سپاه تجلیل به عمل آمد.

فضای مجازی، ابزار دشمن برای انحراف و توقف انقلاب شده است
سرهنگ موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در این مراسم ضمن بزرگداشت فرا رسیدن ایام هفته خبرنگار گفت: یكی از ابزارهای دشمن برای انحراف و توقف انقلاب، رسانه و فضای مجازی است.

خبرنگاران با بصیرت به مقابله با جبهه رسانه‌ای غرب بروند
وی با بیان اینكه دشمنان تمام تلاش خود را می‌كنند تا انقلاب اسلامی جشن 40 سالگی خود را نبیند، افزود: دشمنان ما با شیطنت‌هایی كه به راه انداخته‌اند، در فضای مجازی و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای خود نهایت تلاش خود را می‌كنند لذا اینجاست كه فعالان خبر و اصحاب رسانه ما باید با بصیرت و آگاهی به مقابله با آنان به جبهه رسانه‌ای غرب بروند.

بركات و عملكرد انقلاب توسط رسانه‌ها منعكس شود
زارعی اظهار كرد: بركات و عملكرد انقلاب قطعاً باید توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه برای مردم دنیا منعكس شود و امید را به نظام برگردانند و نظام را تقویت كنند زیرا این نظام متعلق به همه ماست و قطعاً سرافزاری این نظام هم سرافرازی ملت ایران است.

خبرنگاران به دور از نگاه‌های سیاسی، حقایق را منعكس كنند
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز تأكید كرد: نكته‌ای كه باید در عرصه اطلاع‌رسانی و خبررسانی بدان توجه كنیم، صداقت، وفای به عهد، صادق بودن و امانتداری است و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید صادیق و امین بوده و امانت گفتاری و رفتاری را كه از جلسات می‌گیرند، به عینه و به دور از نگاه‌های سیاسی و جناحی به جامعه منتقل كنند.

انتقاد صحیح و سازنده مدنظر خبرنگاران باشد
وی همچنین این نكته را یادآور شد كه فضای خبررسانی و چینش كلمات می‌تواند معضل ایجاد و یا مشكلی را حل كند البته انتقاد صحیح و سازنده و مطالبه‌گری برای اصحاب رسانه باید همیشه در رأس قرار گیرد.
زارعی در بخش پایانی سخنان خود مقام خبرنگار را گرامی داشت و گفت: ما فرصتی را به‌بهانه روز خبرنگار فراهم دیدیم و در آن از همكاران رسانه‌ای كه بیشترین همكاری را با ما داشته‌اند، قدردانی می‌كنیم.
انتهای پیام

captcha