۳۰۰ مرکز فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه استان اصفهان فعال است
کد خبر: 3737484
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

۳۰۰ مرکز فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه استان اصفهان فعال است

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون سابق فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در جوار حرم مطهر ۳۰۰ بقعه متبرکه استان اصفهان مراکز فرهنگی و قرآنی برای تبدیل این اماکن متبرکه به قطب فرهنگی راه اندازی شده است.

300 مرکز فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه استان اصفهان فعال است

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن امیری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: با تلاش و فعالیت جهادی که در معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در سال‌های اخیر مبنی بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی انجام شد باعث ایجاد و راه اندازی 300 مرکز فرهنگی و قرآنی در جوار بقاع متبرکه سراسر استان شد.
وی در ادامه افزود: این امر سرمایه بسیار بزرگی برای بقاع متبرکه استان اصفهان محسوب می‌شود و گامی بلند به سمت تاثیرگذاری فرهنگی و همچنین اجرای برنامه‌های قوی و موثر در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی محسوب می‌شود.
معاون سابق فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه به اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در شش سالی که این طرح در جوار بقاع متبرکه و همچنین با مشارکت موسسات قرانی در استان اصفهان اجرا شد 1000 مربی در راستای اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم تربیت و به کارگیری شدند.
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه اضافه کرد: خدا را شاکرم که در مدت تصدی معاونت فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان همواره با اجرای قوی برنامه‌های ابلاغی سازمان اوقاف موفق به کسب رتبه‌های برتر در کشور شده‌ایم و در این راستا از کلیه افرادی که همکار و یاورمان بوده اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام

captcha