ایجاد رعب در میان مردم با هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست
کد خبر: 3737490
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

ایجاد رعب در میان مردم با هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست

گروه سیاسی- نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، به هر بهانه‌ای باشد، قابل قبول نیست و هر انسان باوجدانی چنین اقداماتی را محکوم می‌کند.

ایجاد رعب در میان مردم با هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست

مولوی نذیراحمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان و بلوچستان گفت: وحدت موجود در میان شیعه و سنی کشور، وحدتی مثال‌زدنی است که می‌تواند سدی در مقابل نفوذ دشمن باشد، بنابراین عده‌ای این وحدت و برادری را برنمی‌تابند و سعی می‌کنند آن را تضعیف کنند.
وی ضمن محکوم کردن حادثه روز گذشته ( انفجار شی صوتی در سراوان) بیان کرد: ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، به هر بهانه‌ای باشد، قابل قبول نیست و هر انسان باوجدانی چنین اقداماتی را محکوم می‌کند.
این عالم اهل سنت ادامه داد: متأسفانه عده‌ای فریب تبلیغات منفی دشمن را می‌خورند و ناآگاهانه به ابزار آنان تبدیل می‌شوند، در حالی‌که ارتکاب چنین اعمالی مخالف شرع است و از لحاظ قانونی نیز جرم محسوب می‌شود.
وی افزود: چنین اقداماتی که همراه با خشونت است و موجب احساس ناامنی در جامعه می‌شود، از سوی هر گروهی که باشد، محکوم است و باید با عاملان آن برخورد شود.
مولوی سلامی با اشاره به اینکه پشت چنین حوادثی، دست گروه‌های معاند نظام اسلامی دیده می‌شود، اظهار کرد: چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته و دشمنان در راستای برهم زدن اتحاد شیعه و سنی تلاش بسیاری کرده‌اند، اما همان‌طور که تاکنون موفق نبوده‌اند، در آینده نیز نخواهند توانست اتحاد مردم را از بین ببرند.
به گزارش ایکنا، روز گذشته یک شی صوتی در مقابل بیمارستان رازی سراوان واقع در خیابان عدالت منفجر شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

انتهای پیام

captcha