آثار هنری با موضوع حقوق شهروندی موجب پویایی جامعه می‌شود
کد خبر: 3737505
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

آثار هنری با موضوع حقوق شهروندی موجب پویایی جامعه می‌شود

گروه فرهنگی - استاندار کردستان عنوان کرد: آثار هنری که به منظور آشنایی با فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی تولید می‌شوند، موجب پویایی جامعه می شود.

آثار هنری با موضوع حقوق شهروندی موجب پویایی جامعه می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان به سومین جشنواره منطقه‌ای شهروند سقز پیامی صادر کرد که در متن این پیام آمده است: مردم فرهنگ دوست و فهیم سقز، هنرمندان و مدعوین گرانقدر استان های سراسر کشور خداوند منان را شاکریم که در این تابستان گرم به یمن حرکت ارزشمند هنری هنرمندان تئاتر شاهد فضایی با نشاط و سرشار از شور و شیوایی مردم با عرضه آثاری از هنرمندان فرهیخته و خلاق نمایشی هستیم.
این تلاش و همت عالی در شکل‌گیری چنین رویداد هنری که می تواند به رونق مفاهیم شهروندی، رعایت حقوق شهروندی به ویژه رونق صنعت گردشگری استان بالاخص شهرستان باستانی و سرشار از مناظر بکر و بناهای تاریخی سقز کمک نماید را فرصتی مغتنم به منظور استفاده فرهنگی هنری در حوزه آموزش و تولید آثار فاخر و حفظ میراث ارزشمند پیشینیان کشور عزیزمان ایران اسلامی در چهار فصل رنگین سرزمین فداکاری‌های بزرگ و مجاهدت‌های خاموش می‌دانیم که با اسکان موقت در این شهرستان مستعد خاطره‌ای خوش از شهری ماندگار در ذهن خویش به ثبت می‌رسانند.
نمایش‌ها و آثار هنری که به منظور آشنایی با فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی تولید می‌شوند موجب پویایی جامعه می‌شود که این انتظار از هنرمندان ساعی و تلاشگر دور از ذهن نیست، چراکه رسالت اصلی ایشان خردورزی و کمک به جامعه است.
در پایان از زحمات ارزنده هنرمندان، مسئولین فرهنگی و ستاد اجرایی سومین جشنواره شهروند سقز کمال سپاس و امتنان را دارم. امید که چراغ راهتان همواره مستدام و امیدهایتان روزبه روز افزون گردد.
انتهای پیام

captcha