رسانه‌ها باید به تقویت مبانی اعتقادی کمک کنند
کد خبر: 3737514
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

رسانه‌ها باید به تقویت مبانی اعتقادی کمک کنند

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دشنان به شبهه‌افکنی در فضای مجازی دامن می‌زنند که باید رسانه به مقابله با این جریان بربیایند و به تفویت مبانی اعتقادی کمک کنند.

رسانه‌ها باید به تقویت مبانی اعتقادی کمک کنندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری با حضور در خبرگزاری ایکنا ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرگزاری ایکنا با نگاه زیبای قرانی که در فضای رسانه ایجاد کرده تلاش خوبی در انعکاس فعالیت‌های این بخش دارد.
وی سربلندی در عبور از فتنه‌های زمان را در گرو تمسک به قرآن دانست و گفت: خبرگزاری ایکنا در خلال مأموریت‌های قرآنی، در تقویت بنیان‌های فکری خانواده و جامعه نیز اثرگذار است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه خبرگزاری ایکنا باید فراتر از کار خبر ظاهر شود، تصریح کرد: در شرایطی که دشمن روی تضعیف مبانی اعتقادی و سست کردن افکار قرآنی و اسلامی کار می‌کند، باید رویکردها را به سمت مقابله با تحریفات دشمن هدایت کنیم.
این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان در فضای مجازی شبهات دینی را انتشار می‌دهند خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایکنا باید ماموریت ویژه‌ای را حوزه روشنگری و پاسخ به شبهات دشمن برای خود تعریف کند ضمن اینکه این فضاسازی‌ها در آستانه محرم نیز افزایش می‌یابد.
صفی‌یاری با اشاره به اینکه جامعه روحانیت و صنف دینی می‌تواند به خبرگزاری ایکنا با ماموریت‌های تخصصی آن تکیه کند، عنوان کرد: جنس مقابله رسانه هم باید از تهاجم باشد و در نظام تبیین فکری بربیاید.

انتهای پیام

captcha