بدهی ۱۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اجرایی فارس به موقوفات
کد خبر: 3737529
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

بدهی ۱۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اجرایی فارس به موقوفات

گروه اجتماعی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از بدهی ۱۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌هایی اجرایی این استان به موقوفات خبر داد.

بدهی 100 میلیارد تومانی دستگاه‌های اجرایی فارس به موقوفات

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 20 مردادماه در دیدار با نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی از بدهی 100 میلیارد تومانی دستگاه‌هایی اجرایی این استان به موقوفات خبر داد و بر لزوم استیفای حقوق این موقوفات تأكید كرد و گفت: به عنوان مثال یكی از دستگاه‌های اجرایی استان حدود 30 میلیارد تومانی بدهی به موقوفات دارد.
وی افزود: بخش عمده‌ای از مطالبات موقوفات در شهر شیراز و استان فارس و همچنین در شهرستان سپیدان از ادارات و دستگاه‌های دولتی است.
موسوی ادامه داد: در این خصوص نشست‌های مشترک با مدیران ادارات مختلف برگزار شده است و امیدواریم از طریق فضای تعامل و همکاری ان‌شاءالله این مسئله حل شود، به نحوی که برخی از دستگاه‌ها پرداخت معوقات موقوفات را با استفاده از اسناد خزانه اسلامی در دستور کار خود قرار داده‌اند.
مدیركل اوقاف فارس یادآور شد: در سازمان اوقاف و امور خیریه و ادارات تابعه استان‌های کشور قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه فدک به منظور وصول مطالبات در حوزه وقف راه‌اندازی شده است.
انتهای پیام

captcha