آسیب‌های اجتماعی محصول عملکرد بد اقتصادی و اجتماعی است
کد خبر: 3737537
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

آسیب‌های اجتماعی محصول عملکرد بد اقتصادی و اجتماعی است

گروه اجتماعی - رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه آسیب اجتماعی محصولی از عملکرد بد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... است، گفت: تمامی بخش‌های جامعه با آسیب‌های اجتماعی درگیر هستند که همکاری و تعامل دستگاه‌ها را برای پیشگیری از این امر می‌طلبد.

آسیب‌های اجتماعی محصولی از عملکرد بد اقتصادی و اجتماعی است

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، جلال‌الدین صادقی امروز 20 مرداد جاری در دیدار مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از خبرگزاری ایسنا و ایکنا، نیز با اشاره به نقش رسانه در محرومیت‌زدایی و فرهنگ‌سازی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در مسیر تولید و اشتغال، گفت: خبرگزاری ایسنا و ایکنا در فضای فعلی جامعه به تولید اخبار امید بخش و مفید می‌پردازد.

وی با بیان اینکه آسیب اجتماعی محصولی از عملکرد بد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و...است، گفت: تمامی بخش‌های جامعه با آسیب‌های اجتماعی درگیر هستند که همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌ها را برای پیشگیری از این امر می‌طلبد.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی، اظهارکرد: سرمایه انسانی نیازمند توجه ویژه است و باید از طرح و ایده این افراد در جامعه به درستی استفاده شود.

صادقی با بیان اینکه کمیته امداد الگویی برای اشتغال است، گفت: در بحث ایجاد شغل نیاز به تحقیقات میدانی و در مساله اشتغال خانگی نیاز به نگاه نو و ویژه هستیم.

وی با بیان اینکه باید فکرهای خوب را درست اجرا کنیم، یادآورشد: کمیته امداد با حمایتی که از مددجویان  دارد، در اشتغال مولد موثر است.

صادقی با بیان اینکه جهاددانشگاهی و کمیته امداد دو نهاد انقلابی هستند، در موضوعات پژوهشی، تجاری‌سازی، اشتغال، فرهنگی و ... اعلام آمادگی و برنامه‌های مشترک کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم ارتباط بین جهاددانشگاهی و کمیته امداد در حوزه‌هایی که هردو نهاد توانمند هستند بویژه در حوزه فرهنگی و کارافرینی اقدامات سازنده‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام

captcha