سخنان سردار سلیمانی در همدان مایه تقویت و هم افزایی جبهه انقلاب شد
کد خبر: 3737539
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

سخنان سردار سلیمانی در همدان مایه تقویت و هم افزایی جبهه انقلاب شد

گروه سیاست- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به سفر سردار حاج قاسم سلیمانی به همدان گفت: حضور سردار سلیمانی در همدان مایه برکت و سخنان ایشان و حمایت همه جانبه از شخص رئیس جمهور مایه تقویت و هم افزایی جبهه انقلاب شد.

 سخنان سردار سلیمانی در همدان مایه تقویت و هم افزایی جبهه انقلاب شد

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از سپاه انصارالحسین(ع) حجت الاسلام مسیح‌الله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) اظهار کرد: پیچیدگی‌ها و عبرت‌های این عملیات و نحوه مواجهه رزمندگان اسلام با منافقین، برای تاریخ کشور درس‌آموز است.
وی گفت: منافقین هر زمان هر توطئه‌ای که در سر داشتند علیه نظام اسلامی پیاده کردند اما همواره به لطف الهی مغلوب شده‌اند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به سفر سردار حاج قاسم سلیمانی به همدان بیان داشت: حضور سردار سلیمانی در همدان مایه برکت و سخنان ایشان و حمایت همه جانبه از شخص رئیس جمهور مایه تقویت و هم افزایی جبهه انقلاب شد.
وی سخنان سردار سلیمانی را بسیار عمیق، علمی، جذاب و پرشور دانست و تصریح کرد: به طور قطع این سخنان قاطع و حیدرگونه در معادلات و تصمیم‌گیری‌های جبهه دشمنان مؤثر خواهد بود.
عبدی افزود: ترکیب جمعیت باشکوه حاضر در مراسم یادواره شهدای عملیات رمضان با سخنرانی سردار سلیمانی، حاکی از شور و انگیزه انقلابی نسل جوان به انقلاب و گفتمان جهاد و ایستادگی بود و این سرمایه عظیم انقلاب اسلامی است.
وی همچنین به لجن‌پراکنی‌های چند غرب‌زده علیه گفتمان مقاومت و ایستادگی اشاره و خاطرنشان کرد: این نوع اظهارات خائنانه باید مورد توجه و حساسیت مردم قرار گیرد و باید برای جامعه تبیین شود که چگونه افرادی از خواص اینگونه موضع ساده لوحانه یا خائنانه اتخاذ می‌کنند.
انتهای پیام

captcha