آغاز مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کارکنان اداره کل درمان تهران؛ فردا
کد خبر: 3737562
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

آغاز مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کارکنان اداره کل درمان تهران؛ فردا

گروه مسابقات ــ مسئول کمیته قرآنی اداره کل درمان استان تهران گفت: بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان اداره درمان استان تهران از فردا 21 مردادماه طی دو روز در دو مرحله شفاهی و کتبی برگزار می‌شود.

فرهاد رضایی، مسئول کمیته قرآنی اداره کل درمان استان تهران در رابطه با برگزاری بیستمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان اداره درمان تهران در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان اداره درمان استان تهران از فردا 21 مردادماه طی دو روز در دو مرحله شفاهی و کتبی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله شفاهی این مسابقات فردا ساعت 8:30 صبح و مرحله کتبی دوشنبه 22 مردادماه ساعت 14  در ساختمان اداره کل درمان ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات حدود 200 شرکت کننده ثبت‌نام کرده‌اند که بانوان در سالن کنفراس وآقایان در نماز خانه سازمان در رشته‌های حفظ (هفت جزء اول، 14 جزء اول و جزء سیم)، قرائت، ترتیل به رقابت می‌پردازند. 

رضایی اظهار کرد: همزمان با این دوره از مسابقات، مسابقات حفظ جزء سی فرزندان همکار در رده سنی ده تا هجده سال نیز برپا می‌شود که در این دوره 25 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

مسئول برگزاری مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم تصریح کرد: مرحله مقدماتی مسابقات فردا و مرحله نهایی این دوره که کشوری است، در مهرماه و در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مسابقات هر ساله  ویژه کارکنان اداره درمان برگزار می‌شود و سیاست‌گذار اصلی مسابقات، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان با دستور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی انجام می‌شود. از آنجایی که این سازمان یک سازمان گسترده با جمعیت بالا است و به منظور استقبال و جذب بیشتر، امسال تسهیلات ویژه‌ای از جمله ایاب و ذهاب رایگان، بسته‌های فرهنگی برای شرکت کنندگان و جوایز ویژه برای فرزندان همکار در نظر گرفته شده است و مهم‌تر اینکه ساعت حضور شرکت کنندگان در مسابقات، مأموریت اداری محسوب می‌شود.

رضایی خاطر نشان کرد: ثبت‌نام این دوره پایانی ندارد و تا روز مسابقات نیز همکاران می‌توانند در مسابقات شرکت کنند.
گزارش ایکنا حاکی از این است که حفظ جزء ٣٠ تنها در سطح مقدماتی برگزار خواهد شد.
همچنین منبع مقدماتی مفاهیم، جلد دوم تفسیر ١٠ جلدی نور حجت‌الاسلام قرائتی (از ابتدای جلد تا پایان صفحه ٣٠٢ که شامل تفسیر کل سوره نساء تا آخر آیه ٤٤ مائده) است.

انتهای پیام

captcha